سازمان دانش آموزی تربیت کننده الگوهایی مفید برای جامعه است

شیراز(پانا)- کارشناس مسوول آموزش متوسطه دوم آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز، پیشتازان و شورای دانش‌آموزی را هدایت کنندگان جامعه دانش‌آموزی براساس چارچوب کار سازمان دانش‌آموزی دانست.

کد مطلب: ۱۱۲۰۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی تربیت کننده الگوهایی مفید برای جامعه است

محمدرضا کیانی امروز در جلسه مجمع اعضای دانش‌آموزی پسران تشکل پیشتاز ناحیه یک شیراز، با اشاره به اینکه صدا و نظرات دانش‌آموزان در بسیاری از موارد شنیده می‌شود و برای عملی کردن آن‌ها تلاش می‌شود گفت: لازم است شما دانش‌آموزان با همفکری و مشورت تصمیماتی بگیرید که برای ناحیه و استان مثمر‌ثمر باشد.
او با بیان اینکه هر دانش‌آموزی در سمت خود باید نقش خود را خوب ایفا کند ادامه داد: ما نیز در قسمت آموزشی ناحیه در همکاری با شما کوتاهی نخواهیم کرد.
دبیر مجمع اعضای پسران تشکل پیشتازان ناحیه یک شیراز نیز در خصوص اعضای سازمان دانش‌آموزی گفت: تمامی اعضا باید الگو باشند که بتوانند دانش‌آموزان را در مدارس جذب این سازمان کنند.
پرهام بوستانی ادامه داد: دیدگاه تیم ما این است که الگوهایی تربیت کنیم تا نوجوانان را در مسیر رشد قرار دهیم.
معاون مجمع دانش‌آموزی پسران ناحیه یک شیراز نیز با اشاره به گام دوم انقلاب اظهار کرد: باید تلاش ما در مجامع بر این باشد تا استعداد‌هایی بین دانش‌آموزان که به دلایل مختلف از هدف خود دور شدند را از سردرگمی نجات دهیم.
یاشار طاریان گفت: اگر سعی کنیم انسان مفیدی در جامعه و زندگی باشیم می‌توانیم بخش گسترده‌ای از کارها و فعالیت‌ها را رشد دهیم و مدیریت کنیم.

خبرنگار: ریحانه قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار