تشکل پیشتازان،کانونی برای تربیت دانش‌آموزانِ توانمند

شیراز(پانا)-معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز تشکل پیشتازان را عاملی موثر در تربیت دانش‌آموزانِ توانمند و آگاه دانست.

کد مطلب: ۱۱۲۰۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تشکل پیشتازان،کانونی برای تربیت دانش‌آموزانِ توانمند

ملک‌قیصر شهریاری امروز در جمع مجمع مربیان تشکل پیشتاز ناحیه یک شیراز گفت: این موضوع بسیار مهم است که دانش‌آموزی بتواند برای خود و جامعه فرد بهتری باشد و این هدف فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی و پیشتازان است.
او با اشاره به اینکه در اردوها و آموزش‌های پیشتازان دانش‌آموزان استقلال شخصیتی را می‌آموزند افزود: دانش‌آموزان در پیشتازان می‌کوشند‌ و می‌آموزند که در شرایط سخت و با امکانات موجود از پس مشکلات برآیند.
مسول سازمان دانش آموزی ناحیه یک شیراز انجام فعالیت‌های به روز در آموزش‌های دانش‌اموزی را لازمه تربیت نسل امروز دانست و آن را از وظایف این سازمان برشمرد.
منصور غلامی با اشاره به شرایط موجود و شیوع کرونا و تاکید بر تداوم آموزش‌ها ادامه داد: باید در فضای مجازی کانال‌هایی برای آموزش موثر تشکیل دهیم و همچنین آموزش‌هایی در فضای باز برای مربیان داشته باشیم تا با این تجربیات اگر کنترل و حفظ پروتکل‌های بهداشتی رعایت شد این آموزش‌های فضای باز را برای دانش‌آموزان نیز تصویب کنیم‌.
او اظهار کرد: امسال در بحث خبرگزاری‌پانا توجه ویژه‌ای داریم بطوری‌که قصد داریم تیمی از خبرنگاران پانا را در ناحیه تشکیل دهیم.
غلامی با اشاره به لغو المپیاد استانی رویش در اسفندماه گذشته به ‌علت شیوع کرونا اضافه کرد: ساخت ایفرم برای برگرداندن مبالغ دانش‌آموزان به پایان رسیده است و به زودی مربیان پیشتاز با مراجعه به آن می‌توانند مبالغ را دریافت کنند و به حساب دانش‌آموزان خود واریز کنند.


خبرنگار: ریحانه قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار