مدیر عامل برق منطقه ای اصفهان در سفر به اردستان؛

تامین یک مگاوات برق توسط نیروگاه های خورشیدی در اردستان

اردستان(پانا)-مدیر عامل برق منطقه ای اصفهان گفت:در شهرستان اردستان یک مگاوات برق توسط نیروگاه های خورشیدی تامین می شود و شرکت برق برای خرید برق از نیروگاه های خورشیدی محدودیتی ندارد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
تامین یک مگاوات برق توسط نیروگاه های خورشیدی در اردستان

به گزارش پانا از اردستان؛مهندس موسی رضایی در گفتگو با خبرگزاری پانا اظهار کرد: در "پست ۲۳۰ به ۶۳ به ۲۰ کیلو ولت" اردستان توسعه چهار عدد فیدر ۲۰ کیلوولت به ارزش ریالی ۱.۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید که مشکلات بخش صنعت برق را برطرف می کند.

وی افزود:منطقه اردستان با توجه به بعد مسافتی که بین نقاط مصرف و نقاط توزیع برق دارد از مناطقی است که به لحاظ سرمایه گذاری نیازمند سرمایه‌گذاری های متعدد می باشد.

مدیر عامل برق منطقه ای اصفهان خاطرنشان کرد:کارخانجات بزرگی مانند کارخانه سیمان اردستان و فولاد که در اطراف این پست هستند به لحاظ صنعت در شهرستان اثر گذار هستند.

رضایی با بیان اینکه در استان اصفهان حدود ۱۷/۴ مگاوات نیروگاه خورشیدی وجود دارد،تصریح کرد منطقه اردستان با توجه به شرایط طول روزی که دارد و ۲۵۰ روز در سال وضیعت آفتاب خوب است،محیط مناسبی برای توسعه نیروگاه های خورشیدی می‌باشد.

وی تاکید کرد:در حال حاضر در شهرستان اردستان یک مگاوات برق توسط نیروگاه های خورشیدی تامین می شود و شرکت برق برای خرید برق از نیروگاه های خورشیدی محدودیتی ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار