طرح تطویل باند فرودگاه یاسوج با حضور وزیر راه وشهرسازی به بهره برداری رسید

یاسوج (پانا) - صبح امروز با حضور وزیر راه وشهرسازی، طرح تطویل باند فرودگاه یاسوج از ۲ هزار و ۶۰۰ متر به ۳ هزار و ۲۰۰ متر به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۱۲۰۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح تطویل باند فرودگاه یاسوج با حضور وزیر راه وشهرسازی به بهره برداری رسید

محمد اسلامی در این آیین با بیان اینکه بزرگراه‌های کشور از ۱۶ هزار و ۵۰۰ کیلومتر به ۲۳ هزار کیلومتر افزایش پیدا می‌کند، اظهار کرد: بخشی از این بزرگراه ها را در استان کهگیلویه و بویراحمد در گذشته افتتاح کردیم و بخشی جدیدا افتتاح خواهد شد و تا پایان دولت هم ادامه دارد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: سال گذشته حدود دو هزار و ۴۵۰ کیلومتر راه روستایی افتتاح کردیم و تا پایان دولت سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر دیگر افتتاح خواهیم کرد.

او افزود: فرودگاه یاسوج که ظرفیت پذیرش هواپیمای کوچک داشته را به هواپیمای متوسط افزایش دادیم و امروز شاهد هستید هواپیمای ایرباس در این فرودگاه فرود آمد و پروازهای آزمایشی را انجام می‌دهد تا ان شاالله بتوانیم بیشتر به مردم خدمت کنیم.

تقاطع غیر همسطح در سه راهی «یاسوج-اقلید-مهریان با اعتبار 72 میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد

مدیرکل راه و شهرسازی این استان با بیان اینکه برای اجرای این طرح ۷۲۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است گفت: قرار است این طرح تا ۲۴ ماه آینده به بهره برداری برسد.

پژمان نیک اقبالی افزود: حجم خاکبرداری این طرح ۴۵۰ هزار مترمکعب و حجم خاکریزی آن نیز ۴۰۰ هزار متر مکعب است.
بازدید از جاده پاتاوه-دهدشت، بررسی مشکلات جاده در دست ساخت چرام-گچساران و بافت فرسوده گچساران از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی است.

همچنین عصر امروز بزرگراه گچساران - بهبهان با حضور اسلامی با اعتبار 2 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با هدف بهره برداری از چند طرح عمرانی صبح امروز به یاسوج سفر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار