سرپرست  دانشگاه علوم پزشکی البرز :

تعداد فوتی‌های کرونا در البرز به ۹۵۷ نفر رسید

کرج (پانا)- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته چهار بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۹۵۷ نفر رسید.

کد مطلب: ۱۱۲۰۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تعداد فوتی‌های کرونا در البرز به ۹۵۷ نفر رسید

به گزارش ایسنا،محمد فتحی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز وز پنجشنبه ۱۳ شهریور در جمع خبرنگاران گفت: از دیروز تا امروز ۱۳ شهریور ۵۴ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

وی افزود: مجموع کل موارد بستری شامل ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۵ هزار و ۵۷۰ نفر بوده که از این تعداد ۱۴ هزار و ۹۵۶ نفر مورد قطعی مثبت و بستری بوده‌اند.

فتحی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۳۹۰ نفر شامل موارد ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد ۱۵۵ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز عنوان کرد: در ۲۴ساعت گذشته تعداد ۳۷۳ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۵۴ مورد در بیمارستان ها بستری شده اند .

فتحی با اشاره به اینکه تعداد ۸۶ بیمار بستری شده جوان و پایین تر از سن ۵۰ هستند تصریح کرد: تعداد بیماران بستری شده بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۰۱ نفر رسید.

وی اضافه کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته چهار بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۹۵۷ نفر رسید.

فتحی در پایان تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۴هزار و ۲۰۶ نفر از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۲ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار