سه شنبه‌های مهدوی، فرصتی برای خدمت عاشقانه/ راهی که خستگی ندارد

نی ریز(پانا )- سه شنبه های مهدوی باهدف نذری ظهور امام زمان(عج) توسط جوانان انقلابی شهرستان نى ریز هر هفته برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۲۰۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
سه شنبه‌های مهدوی، فرصتی برای خدمت عاشقانه/ راهی که خستگی ندارد

در یک روز گرم از خیابانی عبور میکنی، چیزی که شاید در ذهنت به آن فکر کنی یک لیوان نوشیدنی خنک است در همان لحظه جمعی را می‌بینی که با گرمای وجودشان از مردم پذیرایی می کنند.

جلوتر که می روی، میزی با نام "سه شنبه‌های مهدوی" به چشم می‌خورد که پذیرایی‌ ها روی آن قرار گرفته است و شخصی با مهربانی به شما شربت تعارف می‌کند و می گوید این نذری سلامتی امام زمان (عج) است.

سه‌شنبه‌‌های مهدوی نتیجه کار جمعی از منتظران است که هر هفته در روز‌های سه شنبه به نیت نذر سلامتی امام زمان (عج) و برای زنده نگهداشتن یاد آن حضرت در بین قشر‌های مختلف جامعه نذری تقسیم می شود و متاسفانه به خاطر شرایط ویروس کرونا فعلا امکانپذیر نیست ،و به جای آن بسته هاى فرهنگی(تسبیح ودعا) به مردم داده می‌شود.

این حرکت عظیم فرهنگی با شعار هر کسی به هر میزان که می‌تواند برای سلامتی امام زمان (عج) خدمت کند انجام می پذیرد که ساده‌ترین و ابتدایی‌ ترین این خدمات می تواند پذیرایی از مردم باشد.
یکی از جوانان فعال سه‌شنبه‌هاى مهدوى ، به عشق و علاقه به امام زمان (عج) می‌گوید: هرکسی با انجام یک فعالیت معنوی ارادت خود را به امام زمانش نشان می‌دهد و برای ما جوانان هم با عنایت امام عصر (عج) فرصتی فراهم شده است که سه شنبه‌ها با یاد امام زمانمان از خواب بیدار شویم و در این روز بیشتر از روز‌های دیگر رفتار مهدوی داشته باشیم و تا شب که به خانه می رویم اعمال ما به گونه‌ای باشد که امام زمان (عج) از ما راضی و خشنود باشد.

مطهره طاهری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار