لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده در صحن علنی مجلس لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان را بررسی می‌کنند.

کد مطلب: ۱۱۲۰۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود

به گزارش خانه ملت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده در دستور کار صحن علنی مجلس گزارش کمیسیون فرهنگی در مورد لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان و گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در موسسه بین‌المللی تحلیل سامانه‌های کاربردی و گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری درباره طرح یک فوریتی حمایت از تأسیس و تقویت مؤسسات و مراکز آموزش عالی غیردولتی را بررسی می‌کنند.

نمایندگان مجلس هفته آینده بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح یک فوریتی اصلاح ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح یک فوریتی تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و سوال ‌علی خضریان نماینده تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر جهاد کشاورزی را در نیز دستور کار خود دارند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه تأسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی و گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر حوزه محیط‌ زیست را نیز بررسی می‌کنند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد تشکیل کمیسیون ویژه‌ باشگاه تحریمی‌ها (در اجرای ماده(۴۰) آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی) و انتخاب نمایندگان ناظر در مجامع و شوراها را نیز در دستور کار هفته آینده خود دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار