ارسال۷۰۰ بسته معیشتی از دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس به مناطق محروم

شهرقدس(پانا)-سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس اعلام کرد ۷۰۰ بسته معیشتی به‌ منظور اجرای رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه پیرو منویات مقام معظم رهبری به مناطق محروم ارسال شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
ارسال۷۰۰ بسته معیشتی از دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس به مناطق محروم

عبدالله قاسمی پیربلوطی در حاشیه رزمایش همدلی، مواسات و تهیه و توزیع کمک مؤمنانه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس بیان کرد: در راستای حمایت از اقشار کم‌درآمد، همگام با سایر نهادهای مردمی و با مشارکت هیئت مرزداران و حضور جمعی از مسئولان شهرقدس، استادان و کارکنان این واحد دانشگاهی، بسته‌های کمک معیشتی متشکل از مواد غذایی و بهداشتی به تعداد ۷۰۰ بسته تهیه شد.

او با قدردانی از دست‌اندرکاران این رزمایش افزود: چهارمین مرحله سبد حمایت معیشتی این دانشگاه با مشارکت اعضای هیئت جوانان علی‌بن‌ابیطالب (مرزداران) به جای تهیه و طبخ غذای نذری در ایام محرم، هزینه‌ها در قالب بسته‌های مواد غذایی و بهداشتی تدارک دیده شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس گفت: بسته های معیشتی به تعداد ۷۰۰ بسته و به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منظور توزیع در بین اقشار آسیب‌ پذیر بارگیری شد و به مناطق محروم شهرستان ارسال شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار