مجمع قرآنیان ‌كردستان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری پانا:مدیر‌كل تبلیغات اسلامی استان كردستان از راه اندازی مجمع قرآنیان استان ‌با حضور حضور پیشكسوتان و فعالان قرآنی برتر استان كردستان در ماه مبارك رمضان در سنندج خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،مسعود صفی‌یاری، مدیر‌كل تبلیغات اسلامی استان كردستان‌ اظهار داشت: در ماه مبارك رمضان مجمع قرآنیان استان كردستان راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اینكه این مجمع اساسنامه‌ كشوری دارد ،به‌زودی با حضور پیشكسوتان و فعالان قرآنی برتر استان كردستان راه‌اندازی می‌شود، افزود: مركز آموزش‌های تخصصی قرآن كریم نیز به‌زودی در مجتمع نور سنندج افتتاح می‌شود.

صفی‌یاری با اشاره به برنامه‌های معرفی سازمان تبلیغات اسلامی این استان ‌در ماه مبارك رمضان اعلام كرد: اعزام 310 مبلغ و مبلغه بومی و غیربومی در استان كردستان، برگزاری سوگواری ایام شهادت امام علی(ع) در حسینیه‌ها و تكایا و برگزاری سه همایش «حدیث باب عشق» از برنامه‌های این سازمان است.

وی برگزاری 30 گفتمان دینی با موضوع ماه مبارك رمضان، چهار همایش «طلایه‎داران تبلیغ» ویژه مبلغان، جلسات تفسیر و قرائت قرآن در هیئت‌های مذهبی و مجمع ذاكران و برگزاری چهار همایش «مجمع فاطمیون» به‌مناسبت وفات حضرت خدیجه‌(س) را از دیگر برنامه‌های این اداره عنوان كرد.

وی همچنین از راه‌‌اندازی وب‌سایت هیئت‌های مذهبی در آینده‌ای نزدیك خبر داد و عنوان كرد: این وب‌سایت در ماه مبارك رمضان افتتاح می‌شود كه در آن اخبار و اطلاعات و خدمات التكرونیك هیئت‌های مذهبی عرضه می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار