مدیر کل آموزش و پرورش زنجان در دومین روز اجلاس روسا آموزش و پرورش:

رویکرد ما، تدوین برنامه های علمی و نظارت دقیق و مستمر بوده است

زنجان (پانا) - دومین روز سی و چهارمین اجلاس روسای آموزش و پرورش، همزمان با سراسر کشور با حضور مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش زنجان، معاونین اداره کل و روسای مناطق ونواحی 14گانه استان در محل سالن تجلی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد ما، تدوین برنامه های علمی و نظارت دقیق و مستمر بوده است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن تسلیت ایام و اشاره به اینکه اجلاس سی و چهارمین دوره روسای آموزش و پرورش به دلیل شرایط کرونایی به صورت ویدئو کنفراس در حال برگزاری است، افزود: همواره شخصت های اصلی کشور در مورد مسائل مختلف به ویژه مسائل فرهنگیان به بیان نظرات خود می پردازند که امسال مقام معظم رهبری با عنایت ویژه ای که نسبت به آموزش و پرورش داشتند، 2 بار به ابراز نظرات خود در بین معلمان و نظام تعلیم و تربیت پرداختند که فرامین گهر بار ایشان را استماع و از آن بهره مند شدیم.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان، افزود: خدا را شاکریم که در مسیر خواسته ها و انتظارات مقام معظم رهبری، گام برداشته ایم و همه برنامه هایمان مبتنی بر سند تحول و برنامه های عملیاتی استانی و مدرسه ای اجرا کرده ایم.

این مقام مسئول ادامه داد: رهبری روز گذشته در فرامین خود به اجرای مطلوب سند تحول، برنامه های راهبردی و عملیاتی تاکید ویژه ای داشتند که بحمدلله سال گذشته در استان زنجان با تشکیل تیم قوی برای تدوین و ارائه برنامه استراتژیک راهبردی سه ساله بر مبنای سند هم پیمان شدیم.

توسعه فعالیت های حوزه پرورشی

رفیعی گفت: مقام معظم رهبری به مساله مهم پرورشی نیز تاکید کردند که استان ما در این راستا نیز اقدامات متعددی را انجام داده به طوری که در طی سال گذشته مقام ها و توسعه فعالیت های این بخش بسیار چشمگیر بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: امسال نیز تلاش شده است این مهم نمود داشته باشد که در این میان پرسش مهر که یکی از شاخص های سنجش فعالیت های پرورشی محسوب می شود، این استان رتبه اول را کسب کرد.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش استان در مسابقات فرهنگی و هنری قریب به 100 رتبه کشوری را کسب کرده و برنامه های وسیع تری نیز در حوزه پرورشی طی سال تحصیلی جدید لحاظ شده است.

امیدوارم مدارس روز 15 شهریور به نحو مطلوب بازگشایی شود

رفیعی افزود: رویکرد ما تدوین برنامه های علمی و نظارت دقیق و مستمر بوده که با توجه به شرایط کرونایی سال گذشته با برنامه ریزی های دقیق و منسجم، فعالیت های مجازی توسعه یافت و امسال نیز تمامی فعالیت ها انجام گرفته؛ مانور بازگشایی مدارس برگزار و چندین بار بازدید میدانی توسط ناظرین انجام گرفته که امیدوارم مدارس روز 15 شهریور به نحو مطلوب بازگشایی شود.

وی خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی پیش رو برای بازگشایی مطلوب مدارس تلاش مضاعف می کنیم و در مواجهه با بحران ها، مسائل و مشکلات، رویکرد ما رویکرد استقبال است و منفعل بودن برای قوه محرکه دستگاه تعلیم و تربیت استان شایسته نیست.

نمایندگان محترم دست مجموعه آموزش و پرورش را بگیرند

وی در پایان گفت: از تک تک همکاران عزیز در جای جای استان بابت تلاش و زحماتی که با وجود کمبود ها متحمل شده اند، تقدیر و تشکر میکنم و امیدوارم نمایندگان محترم دست مجموعه آموزش و پرورش را گرفته تا بتوانیم بیشتر و بهتر خدمت نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار