هنرمندان ری برای دانش‌آموزان محروم لباس فرم تهیه کردند

شهرری(پانا) - مسئول انجمن موسیقی شهرستان ری عنوان کرد این انجمن با همکاری موسسه فرهنگی و هنری نافا و در آستانه سال تحصیلی جدید برای دانش‌آموزان مناطق محروم کشور لباس فرم تهیه و اهدا کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
هنرمندان ری برای دانش‌آموزان محروم لباس فرم تهیه کردند

به گزارش ایرنا، علیرضا قدیری گفت: از آنجائیکه لباس‌های فرم دانش‌آموزان در سال تحصیلی گذشته به دلیل برگزاری غیرحضوری کلاس‌ها بلااستفاده مانده بود، در یک فراخوان لباس های فرم دانش آموزان شهرری جمع آوری و پس از مرتب سازی و شماره بندی برای مناطق سفید از کرونا که کلاس های حضوری دارند، ارسال شد.

او اظهار کرد: مکاتبه ای هم با ادارات آموزش و پرورش شهرستان ری شده که مدارس همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند تا مردم بیشتری در این کار خیر سهیم شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در فاز اول این پویش، لباس های فرم دانش آموزان به شهرستان های محروم استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

قدیری ادامه داد: انجمن موسیقی شهرستان ری به دلیل شیوع ویروس کرونا اجراهای زنده در فضای مجازی داشته است که هر کدام بین ۸۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ بازید کننده داشته است.

او با اشاره به اینکه شهرستان ری دارای ۳۰۰ کلاس موسیقی در قالب ۱۳ آموزشگاه است، یادآور شد: هم اکنون ۲۰۰ نفر از بهترین مدرس های موسیقی کشور در آموزشگاه های شهرستان ری مشغول تدریس هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار