کسب مدال برنز کشوری دوی 400 متر با مانع توسط دختر ورزشکار بیرجندی

بیرجند(پانا)- هدی قاسمی دانش آموز ورزشکار بیرجندی می گوید تلاش، کوشش وعلاقه وافرش به ورزش دومیدانی باعث موفقیت وی شده است.

کد مطلب: ۱۱۱۹۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
کسب مدال برنز کشوری دوی 400 متر با مانع توسط دختر ورزشکار بیرجندی

هدی قاسمی دانش آموز ورزشکار بیرجندی در گفت و گو با پانا درمورد ورزش دومیدانی گفت: از سن یازده سالگی به ورزش دو و میدانی روی آورده و هنوز هم ادامه می دهد.

او گفت: انگیزه ای که باعث شد که دراین حرفه قدم بگذارم علاقه شدیدم به ورزش دو میدانی بود. همچنین پدر وی فوتبالیست بوده است و او با دیدن پشتکار پدرش به ورزش، علاقه پیدا کرد تا در ورزش دو ومیدانی پیشگام شود.

او ادامه داد: به خاطر علاقه شدیدی که به ورزش دومیدانی دارم هیچ وقت از صدماتی که به من وارد شده از حرفه و علاقه خود دست نکشیده و دلزده نشدم، بلکه با پشتکار و تلاش بیشتر موفق شدم و در تابستان سال گذشته در مسابقات دوی 400 متر با مانع کشور که درگرگان برگزار شد، شرکت کرده و مدال برنزکسب کردم.

قاسمی افزود: ابتدا برای واردشدن به ورزش دومیدانی از المپیاد درون مدرسه ای شروع کرده و زمانی که مربیان او استعداد و علاقه اش را دیدند مشوق او شدند تا وی در این مسیر پیشگام شود و بتواند در این حرفه پیشرفت کند.

هدی قاسمی در مورد ارزش ها و فواید ورزش دومیدانی گفت: دو و میدانی را به حق مادر ورزش‌ها نامیده‌اند، ورزشی که یکی از پرطرفدارترین رشته‌ها در جهان شناخته می‌شود، دوومیدانی تاثیرات زیادی بر سلامتی افراد دارد، باعث کنترل کردن وزن بدن، افزایش اراده، خواب بهتر، بالا رفتن هماهنگی بدن و حتی بر روح و روان انسان نیز تاثیر می گذارد.

قاسمی در خصوص دختران ورزشکار کشور گفت: هیچگاه از علاقه و استعداد خویش دست نکشند و در راه آن هدف و مسیری که دارند حرکت و تلاش کنند، با تمام سختی ها و مشکلات مقابله کنند تا بتوانند به هدف والای خود برسند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار