شور و نوای حسینی در منطقه چهار

تهران ( پانا ) - محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار با حضور در مراسم عزاداری حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) و تعظیم شعائر دینی مسیر امروز ما را امتداد مسیر سرخ عاشورا توصیف کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
شور و نوای حسینی در منطقه چهار

مراسم سوگواری سرور آزادگان عالم، حضرت حسین بن علی (علیه السلام) در دهه دوم محرم الحرام 1442 (ه.ق) به همت هیئت سجادیه با حضور کارکنان اداری، با قرائت زیارت پر فیض عاشورا، مداحی و مرثیه خوانی با رعایت پروتکل های بهداشتی در نمازخانه آموزش و پرورش منطقه چهار همچنان ادامه دارد.

محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار در مراسم قرائت زیارت عاشورا و عزاداری و سوگواری اشرف اولاد آدم، سیدالشهداء، حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) حضور یافت.

وی با تسلیت و تعزیت ایام شهادت سیدالساجدین، زین العابدین، امام علی بن الحسین (علیه السلام) در گفتگو با پانا گفت: تعظیم شعائر الهی و دینی بر هر مسلمان واجب است و بدانیم آنچه امروز از عزت، سربلندی و آزادگی داریم مدیون خون پاک هزاران شهید گلگون کفنی است که با لبیک به مولای خود، ارباب عالمین، امام حسین (علیه السلام) اقتدا کردند.

لونی ادامه داد: مسیر امروز ما امتداد مسیر سرخ عاشورا است و علی الدوام تقابل حسین (علیه السلام) و یزید زمان در دنیای درون و برون ما در حال رخ دادن است و نوای هل من معین؟ همواره در گوش تاریخ زمزمه می شود و نهضت سرخ حسینی تا ظهور دولت یار، حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار