رئیس دانشگاه فرهنگیان در سی‌وچهارمین اجلاس سراسری روسا و مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور:

21 هزار معلم فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان از اول مهر شروع به کار خواهند کرد

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان وزارت آموزش وپرورش در سی‌وچهارمین اجلاس سراسری روسا و مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور از بکارگیری 21 هزار معلم فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان از اول مهرماه 99 خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
21 هزار معلم فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان از اول مهر شروع به کار خواهند کرد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حسین خنیفر در سی‌وچهارمین اجلاس سراسری روسا و مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور گفت: عصر جهش در تنش و کوچ دانش آموزان به فضای مجازی را تجربه می‌کنیم. دنیای مجازی محدودیت را به انعطاف در آموزش تبدیل کرد و معلم‌ها به فضای مجازی آمدند. علی رغم چالش‌ها و محدودیت‌ها سرعت عکس العمل معلمانمان خوب بود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه کرونا تهدید مهمی برای نظم و اقتصاد بود، گفت: حتی با این تفاسیر آموزش در کشور مختل نشد اما آموزش مجازی نباید جایگزین آموزش حضوری شود بلکه در کنارهم تعریف می‌شوند. جهان در تصمیم‌گیری نسبت به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها دچار ابهام شد و هرکشوری رفتار متفاوتی داشت.

خنیفر با اشاره به پنج دلیل مهم دنیا برای جلوگیری از تعطیلی مطلق مدارس و تمایل برای بازگشایی مدارس گفت: آسیب‌های روانی و جسمی و چاقی منجر شد به صورت جدی به بازگشایی مدارس فکر شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به تلاش‌های کشورمان برای استمرار آموزش در دوران کرونا گفت: در کمتر از چندماه توانستیم فعالیت‌های آموزشی خود را در فضای مجازی به مرحله تثبیت در آوریم.

وی با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه فرهنگیان در شرایط کرونا گفت: دانشگاه فرهنگیان از گذشته برنامه‌ای برای حضور آموزش در فضای مجازی نداشت و اکنون به این فضا ورود کردیم و با راه اندازی سامانه LMS منطقه‌ای آموزش مجازی را شروع کردیم. 21 هزار نفر در مهر ماه از دانشگاه فرهنگیان فارغ التحصیل می‌شوند و جذب مدارس کشور می‌شوند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به افتتاح موزه تربیت معلم در همدان گفت: کشوری که بیش از200 سال تربیت معلم دارد آثار ارزشمندی دارد و امروز همدان اولین موزه تربیت معلمش افتتاح می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار