کاروان تجهیزات ورزشی مدارس استان بوشهر با شعار مهر با نشاط ، پویایی ، شادابی و سلامتی  به سراسر استان اعزام شد

بوشهر(پانا)_ کاروان تجهیزات ورزشی مدارس استان بوشهر با شعار مهر با نشاط ،پویایی ، شادابی و سلامتی با حضور مسلولین آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد .

کد مطلب: ۱۱۱۹۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
کاروان تجهیزات ورزشی مدارس استان بوشهر با شعار مهر با نشاط  ، پویایی ، شادابی و سلامتی  به سراسر استان اعزام شد

کاروان تجهیزات ورزشی مدارس استان بوشهر با شعار مهر با نشاط ، پویایی ، شادابی و سلامتی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر ،مدیران و روسای شهرستان ها و مناطق، معاونین مدیر کل و تعدادی از روسای ادارات داخلی اداره کل کارشناسان تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی و همکاران حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت در مجتمع آموزشی ورزشی شهید زالی روز چهارشنبه ۱۲ شهریور ماه ۹۹ برگزار گردید .

در این مراسم تجهیزات و اقلام ورزشی جهت توزیع در مدارس استان با اولویت مدارس کم برخوردار و به ویژه مدارس دخترانه با تعداد ۵۳۰۰ قلم جنس ورزشی شامل انواع توپ های ورزشی انواع راکت ورزشی ،تشک دراز نشست میز تنیس روی میز، جعبه انعطاف پذیری حلقه هولاهوپ، تیر دروازه فوتسال تور دروازه و سایر اقلام ورزشی جهت استفاده درکلاس درس تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی به ۱۸ شهرستان منطقه استان ارسال گردید.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : حوزه تربیت بدنی و سلامت از از حوزه های تاثیرگذار در نشاط شادابی سلامتی و عملکرد اثربخش آموزشی دانش آموزان می باشد.
علیمراد کرمی افزود : فعالیت های حرکتی و مهارتی دانش آموزان در ساعت درس تربیت بدنی ضمن تامین سلامت و تندرستی دانش آموزان کیفیت آموزشی آنها را نیز ارتقا می دهد.
کرمی خاطر نشان کرد : نگاه ما به حوزه تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی نگاه تربیت نسل شاداب و سالم است بنابراین همه باید به این حوزه کمک کنیم تا پویایی و اثربخشی فعالیتهای این حوزه مهم بیش ازاین آشکار گردد.
کرمی گفت : تجهیزات ورزشی با اعتبار بالغ بر سه میلیارد وپانصد میلیون ریال تهیه و قبل ازآغاز سال تحصیلی به مدارس استان ارسال گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار