پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان اردبیل تکمیل می‌شود

اردبیل (پانا)- استاندار اردبیل تاکید کرد که دولت عزم جدی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزرشی استان را دارد و تا پایان دولت اغلب آنها به نتیجه می‌رسد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان اردبیل تکمیل می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام‌جو در نشست با مشاور وزیر ورزش و امور جوانان بیان کرد: با آغاز مراحل مقدماتی انتخاب مشاور و اختصاص اعتبار، روند اجرای پروژه‌های مهم ورزشی در استان تسریع می‌شود.

او افزود: ۳۰ میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز استادیوم علی دایی در نظر گرفته شده و انتظار می‌رود این مجموعه تا پایان دولت دوازدهم کامل شود.

استاندار اردبیل گفت: تمام اقدامات از قبیل اختصاص برق، آب، گاز و محوطه‌سازی در خصوص افتتاح سالن سرپوشیده دو و میدانی از طرف استانداری پیگیری می‌شود.

بهنام جو تشریح کرد: برای اجرای خانه وزنه‌برداری استان نیز مشاور طرح انتخاب شده و در حال برآورد اولیه اعتباری است.

او گفت: از محل اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری برای استخر جانبازان نیز اعتبارات لازم اختصاص داده شده است.

خسرو تقایی، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر نظارت فنی و مهندسی وزارت ورزش و امور جوانان در این دیدار افزود: اعتبارات خوبی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بویژه سالن سرپوشیده دو و میدانی مجموعه ورزشی علی دایی از سوی استان تخصیص یافته و پیگیری‌های خوبی نیز برای نگهداری این ورزشگاه در حال انجام است.

او بیان کرد: تالار وزنه‌برداری ارببل هم پیشرفت خوبی داشته و انتظار می‌رود دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

مشاور وزیر ورزش و امور جوانان در سفر به استان اردبیل از پروژه‌های نیمه‌تمام استان بازدید کرد و در جریان پیشرفت کارها قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار