در سی‌وچهارمین اجلاس سراسری روسا و مدیران آموزش‌وپرورش سراسر کشور؛

حراست در مواجه با لغزش‌های احتمالی باید با عفو و گذشت باشد

تهران (پانا) - رئیس مرکز حراست وزارت آموزش‌وپرورش در سی‌وچهارمین اجلاس سراسری روسا و مدیران آموزش‌وپرورش سراسر کشور بیان کرد حراست در مواجه با لغزش‌های احتمالی باید با عفو و گذشت باشد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
حراست در مواجه با لغزش‌های احتمالی باید با عفو و گذشت باشد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، جلال دلقندی در سی‌وچهارمین اجلاس سراسری روسا و مدیران آموزش‌وپرورش سراسر کشور با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: در سخنان مقام معظم رهبری توجه به مهدکودک‌ها، عدالت آموزشی، توجه به حوزه پرورشی، سند تحول و لزوم آگاهی معلمان و اعلام نظارت بیشتر برای دوری از سندهای غربی تأکید شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 147هزار محیط آموزشی داریم که باید از آن‌ها حفاظت کنیم، گفت: مطابق فرمایش رهبری، حراست‌ها در احراز هویت‌ها کوتاهی نکنند و در برخورد عمومی با ارباب‌رجوع، عشق‌ورزی همراه با مهربانی با مردم داشته باشند و در مواجه با لغزش‌های احتمالی باید با عفو و گذشت با کارمندان برخورد شود.

وی افزود: حراست یک مجموعه فرهنگی است و با سایر مجموعه‌ها متفاوت است. سلامت مجموعه آموزش‌وپرورش به کارکرد حراست‌ها بستگی دارد. حراست از مجموعه‌های تأثیرگذار است که در راستای تحقق آرمان‌ها نقش مهمی دارد.

رئیس مرکز حراست تأکید کرد: حراست ما حراست از نظام است لذا قرار نیست از جناح خاصی جانب‌داری کنیم، لذا این نوع حراست تمام ساحتی و تعلیم و تربیتی است.

دلقندی افزود: پیگیری برای ایجاد منزلت مهم است و انتظار جدی از مدیران حراست همین است. وظیفه حراست این است که همه‌روزه اخبار محرمانه را به استحضار وزیر آموزش‌وپرورش برساند. مایل هستیم اقدامات مثبت را به منعکس کنیم و لذا باخرد جمعی و دوری از احساسات رفتار کنید تا بتوانیم اخبار مثبت را منعکس کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار