مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری :

همگرایی و رسیدن به افق مشترک در اجلاس مدیران سراسر کشور

شهر ری(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ری هدف اصلی از برگزاری سی و چهارمین اجلاس روسای اموزش و پرورش رسیدن به افق مشترک و همگرایی در شرایط خطیر پیش رو دانست.

کد مطلب: ۱۱۱۹۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
همگرایی و رسیدن به افق مشترک در اجلاس مدیران سراسر کشور

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران،یزدان پناه مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری با اشاره به اینکه ایجاد حس امنیت و اعتماد به همه ذینفعان و ذیربطان اموزش و پرورش بسیار ضروری است ، اظهار کرد: در سال پیش رو با استفاده از روش های خلاقانه و جدید و جدیت تمام اجازه نخواهیم داد ، هیچ دانش آموزی از تحصیل باز بماند.

یزدان پناه ،تامین زیرساخت لازم جهت دسترسی همه دانش آموزان بویژه دانش اموزان محروم به متن و محتوای اموزشی را ضروری دانست و تاکید کرد:در عین رعایت پروتکل های بهداشتی و افزایش هر روزه کیفیت باید آموزش مطلوب را در اختیار دانش آموزان قرار دهیم.

این مقام مسئول برنامه ریزی بر اساس شرایط موجود ، پیشی گرفتن از برنامه های موجود و جلوتر بودن از زمان جهت پیشگیری از رخداد های احتمالی و تعامل بر مبنای همدلی و همفکری در چارچوب قانون با همه همکاران فرهنگی را محور اصلی برنامه های این شهرستان خواند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار