نیروی انسانی بزرگترین چالش مدارس نهبندان

بیرجند(پانا)- مدیر آموزش و پرورش نهبندان تاکید کرد شهرستان نهبندان به دلیل بعد مسافت با مرکز استان، کمبود امکانات، کویری بودن و پراکندگی شدید جمعیت با چالش بزرگی به اسم کمبود منابع انسانی دست به گریبان است.

کد مطلب: ۱۱۱۹۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انسانی بزرگترین چالش مدارس نهبندان

فرامرز روشندل صبح امروز در حاشیه برگزاری سی و چهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش وپرورش سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس در حال برگزاری است، تصریح کرد: عدم وجود برخی زیرساخت ها، کمبود منابع تشویقی و جاذبه ای، بعد زیاد مسافت با مرکز استان، کویری و خشن بودن طبیعت، نگه داشت نیروی انسانی را در منطقه با مشکل مواجه کرده است.

او در ادامه بیان کرد: با توجه به چارچوب های سند تحول، اهتمام در انتخاب معلمان توانمند و ماهر و دارای صلاحیت های حرفه ای لازم برای کلاس ضروری است.

روشندل با بیان این که معلمان نقش تأثیرگذاری در تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی دارند، تصریح کرد: لازمه مراقبت و صیانت از حریم فکر و اندیشه کودکان، نوجوانان و جوانان دانش آموزان در مقابله تیرهای زهرآگین ضد فرهنگی دشمن، عمل به منویات مقام معظم رهبری و تحقق کامل اهداف سند تحول بنیادین است.

مدیر آموزش و پرورش نهبندان، ایمان، اخلاص، تعهد و پشتکار را مهمترین ویژگی های معلمان نهبندانی برشمرد و عنوان کرد: مهم ترین هدف خادمین آموزش و پرورش در نهبندان کاهش آسیب هایی است که در عرصه های مختلف سلامت جسم و روان دانش آموزان و فرهنگیان را تهدید می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار