«سکوتِ خیس درختان» سروده محمود پوروهاب بازنشر شد

تهران (پانا) - کتاب «سکوتِ خیس درختان» سروده محمود پوروهاب از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
«سکوتِ خیس درختان» سروده محمود پوروهاب بازنشر شد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، در این کتاب ١٧ قطعه شعر با عنوان‌های «لطف او، فوتبال، اتفاقی تازه، دو صنوبر، قهر، کنار خیابان، زندگی هزار اتفاق، پل، درختی که افتاد، سنگ باش، جدایی، کفش‌ها، با تو، در قطار، مه، باران و تابستان» سروده شده است.
بر همین اساس، تصویرگری کتاب «سکوتِ خیس درختان» که اولین بار در سال ۱۳۹۴ از سوی کانون منتشر شده است را میثم موسوی بر عهده دارد.
در یکی از اشعار کتاب «سکوتِ خیس درختان» می‌خوانیم: کنار خیابان/ یکی داشت گیتار می‌زد/ یکی دف./ نسیمی وزان بود/ و انبوه برگ درختان/ پر از شادی و کف./ نگاهی درخشید/ لبی خنده‌ای کرد/ یکی آفرین گفت/ یکی اسکناسی در آورد./ من آن‌جا/ کنارِ خیابان/ سراپا شدم حس/ دلم شد/ پر از شعر گنجشک/ پر از بوی نرگس./ کنار خیابان/ چه غم‌ها؛/ که از سینه آزاد می‌شد./ از آن ساز گیتار/ از آن دف/ دل زندگی شاد می‌شد.
این کتاب از مجموعه «شعر نوجوان امروز» در ۵۲ صفحه با قیمت ۱۰هزار تومان منتشر شده و شمارگان آن تاکنون در دومین مرحله چاپ به ۶هزار و ۵۰۰ نسخه رسیده است.
علاقه‌مندان می‌توانند کتاب «سکوتِ خیس درختان» را از فروشگاه‌های محصولات فرهنگی و فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور خریداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار