سیستم ارزشیابی مدارس سمپاد راه اندازی می شود

یزد( پانا) - جلسه مدیران مدارس استعداد درخشان استان یزد با حضور رئیس اداره سمپاد استان برگزار و در آن طرح ارزشیابی مدارس این اداره رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
سیستم ارزشیابی مدارس سمپاد راه اندازی می شود

در این نشست که با حضور مدیران مدارس استعداد درخشان استان برگزار شد؛ محمدامین صادقی دانش آموز پایه دوازدهم استعداد درخشان یزد به ارائه طرح سیستم خود پیرامون ارزشیابی مدارس سمپاد پرداخت و حاضرین، پیشنهادات و انتقادات خود را پیرامون بهبود عملکرد این سامانه بیان کردند.
وی همچنین در این راستا بیان کرد: این سیستم عملکرد دبیران، دانش آموزان و کادر اجرایی مدرسه را با طرح سوالات هدفمند ارزیابی می کند و در پایان هر ارزشیابی نتیجه گیری کلی به اداره سمپاد ابلاغ می شود. این مهم می تواند نقش بسزایی را در تعیین سیاست گذاری این اداره ایفا کند.
در ادامه شهناز هاتفی رئیس اداره سمپاد استان یزد با قدردانی از ایده و طراحی این سامانه، با اشاره به این که تحول مهمترین بخش برنامه مدارس سمپاد است، اظهار کرد: برای تحقق بخشیدن به این هدف دوره‌ های توانمندسازی ویژه ای را نیز برای سه گروه معلمان، والدین و دانش آموزان به صورت مجازی با همکاری دانشگاه آزاد برگزار خواهیم کرد.
وی در ادامه تصریح کرد: این دوره های مجازی در زمینه های شخصیت سازی، مزاج شناسی، خلاقیت و نوآوری، مدیریت زمان و ... در ۳۰ ساعت جداگانه برای هرگروه و در مجموع ۹۰ ساعت با اساتید مجرب برنامه ریزی شده است که در انتهای دوره گواهی پایان دوره نیز به این عزیزان اعطا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار