مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک : تکریم و تعامل سازنده دو طرفه با همکاران باعث پیشرفت آموزش و پرورش است

قرچک (پانا) _ مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک : با تکریم و تعامل سازنده دو طرفه و ارتباطات دوستانه می توانیم مشکلات پیش روی در آموزش و پرورش را رفع کنیم.

کد مطلب: ۱۱۱۹۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک :  تکریم و تعامل سازنده دو طرفه با همکاران باعث پیشرفت آموزش و پرورش است

به گزارش اداره اطلا رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، غلامرضا بختیاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در خصوص برگزاری سی و چهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور اظهار کرد: اجلاس سراسری و برگزاری نشست رواسای اداره در آغاز سال تحصیلی پیش رو یا آخرین مهر قرن در راستای هم فکری و هم آفزایی و استفاده از تجربیات مدیران مناطق در کل کشور است .
وی با اشاره به اینکه شهرستان قرچک نزدیکترین شهرستان به استان تهران است و مشکلات مالی و معیشتی باعث شده تا مهاجرت به این شهرستان زیاد باشد، اظهار داشت: افزایش جمعیت شهرستان باعث افزایش تراکم دانش آموز در مدارس است و در این راستا باید به کمبود فضای آموزشی توجه کرد .
بختیاری ادامه داد: کمبود نیروی انسانی و فضای آموزشی به عنوان یک چالش جدی در آینده آموزش و پرورش است که باید برای آن تصمیمات جدی گرفت.
وی در ادامه با اشاره به برنامه بوم تحت عنوان برنامه ویژه در مدارس می باشد، تصریح کرد:این برنامه در این جهت است که هر مدرسه ای که ازمدارس دیگر اطراف خود است متمایز شود و هنر مدیریتی ابتکارها و نوآوری های ذهنی خود را به منصه ظهور برساند و در جهت ایجاد محتوای جدید در مدرسه اقدام کند.

بختیاری با تاکید بر تعامل و تکریم همکاران تصریح کرد: با تعامل سازنده دو طرفه و ارتباطات دوستانه می توانیم مشکلات پیش روی در آموزش و پرورش را رفع کنیم ورفع مشکلات آموزشی و اداری در مدارس و پاسخگویی مطلوب به همکاران باعث رشد و پیشرفت منطقه در همه حوزه ها می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار