معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

برگزاری مرحله کشوری نهمین جشنواره نوجوان سالم بصورت مجازی

تهران(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از برگزاری مرحله کشوری نهمین جشنواره نوجوان سالم بصورت مجازی در شهرستان های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مرحله کشوری نهمین جشنواره نوجوان سالم بصورت مجازی

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در تشریح این خبر گفت:مرحله کشوری نهمین جشنواره نوجوان سالم بصورت مجازی از تاریخ 11/6/99 لغایت 27/6/99 به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در اردوگاه شهید منتظری شهریار در حال برگزاری است.

او افزود: مرحله کشوری جشنواره در دو بخش دانش‌آموزی و فرهنگیان برگزار می‌گردد که دانش‌آموزان در 14 رشته و فرهنگیان در 10 رشته به رقابت خواهند پرداخت.

هاشمی با اشاره به اینکه آثار بصورت مجازی و از طریق گروههایی که در شبکه شاد ایجاد شده است، از 11 لغایت13 شهریور دریافت می‌گردد، اظهار داشت: نفرات اول هررشته ازدانش‌آموزان به تفکیک مقطع و جنسیت دوره اول و دوم متوسطه در جشنواره حضور دارند و در بخش فرهنگیان نیز در هررشته 3اثر برگزیده استان به دبیرخانه کشوری ارسال و داوری خواهد شد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه رشته های دانش‌آموزی شامل نقاشی،گرافیک، ایده پردازی، مقاله، عکاسی، فیلم کوتاه و نرم اقزار چند رسانه ای و رشته های فرهنگیان شامل طرح درس یا راهنمای تدریس در کلاس، فیلم مستند تدریس پیشگیری در کلاس،منابع آموزشی و کمک آموزشی، محصولات فرهنگی، برنامه عمل سالانه مدرسه، طرح یا پروژه نو آورانه مدرسه، پروژه ها و مداخلات موردی، پروژه های کانون یاریگران، اقدام پژوهی و پروژه های ستادی می باشد، تصریح کرد: پس از دریافت آثار، داوری توسط اساتید برجسته کشوری انجام خواهد شد و اعلام نتایج و اختتامیه بصورت مجازی و از طریق کانال مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی شاد در تاریخ 27 شهریور برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار