رییس اداره آموزش و پرورش کاکی:

هم اندیشی و انعکاس مشکلات مناطق مختلف دستاورد مهم اجلاس است

بوشهر(پانا)_رییس آموزش و پرورش کاکی گفت هدف از برگزاری اجلاس سراسری مدیران و روسای آموزش‌وپرورش ، هم اندیشی و انعکاس مشکلات مناطق مختلف آموزش و پرورش در سطح کشور و چاره اندیشی برای رفع مشکلات موجود است.

کد مطلب: ۱۱۱۹۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
هم اندیشی و انعکاس مشکلات مناطق مختلف دستاورد مهم اجلاس است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر ، منصور احمدی در حاشیه سی و چهارمین اجلاس سراسری روسا و مدیران با اشاره به عملکرد آموزش و پرورش در دولت های یازدهم و دوازدهم افزود : در زمینه ارتقاء سطح معیشتی و رفاهی فرهنگیان با وجود مشکلات اقتصادی و همچنین، پیاده سازی و اجرای سند تحول بنیادین کارهای خوبی صورت گرفته است .

وی ادامه داد: آسیب های اجتماعی و اقتصادی ناشی از مشکلات اعتباری و کسری بودجه و تاثیر آن بر روند تربیت و پرورش نسل کنونی و همچنین مشکلات حوزه فناوری با توجه به پایین بودن سطح امکانات در مدارس از مهم‌ترین چالش‌ها و مشکلات پیش روی آموزش و پرورش در سطح ملی و منطقه است.

احمدی در خصوص وضعیت آموزشی منطقه کاکی اظهار کرد: این منطقه در بحث شاخص تراز نمرات دانش آموزان در امتحانات به ویژه امتحانات نهایی و شاخص نرخ گذر از پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم رشد قابل ملاحظه ای داشته است .

رییس آموزش و پرورش کاکی اضافه کرد: دانش آموزان و فرهنگیان منطقه با کسب مقام های استانی و کشوری در مسابقات و جشنواره های مختلف سبب شده اند که آموزش و پرورش کاکی در این شاخص ها پیشرفت داشته باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برنامه ریزی مناسب درسی با توجه به وضعیت های سه گانه کرونایی، مشارکت دهی اولیا در تبیین نحوه اجرای آموزش مجازی، فراهم نمودن تجهیزات فناوری و اتصال مدارس به اینترنت از اقدامات انجام شده این اداره برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار