استاندارخوزستان عنوان کرد:

برای حل مشکلات هدف‌گذاری شده خوزستان به دنبال احکام دائمی و ویژه از مجلس هستیم

اهواز (پانا) - استاندار خوزستان اولین سفر استانی رئیس مجلس شورای اسلامی به استان خوزستان را فرصتی مغتنم برای حل ریشه ای مشکلات استان بر شمرد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
برای حل مشکلات هدف‌گذاری شده خوزستان به دنبال احکام دائمی و ویژه از مجلس هستیم

به گزارش پانا غلامرضا شریعتی امروز سه‌شنبه یازدهم شهریورماه، در حاشیه ورود رئیس مجلس شورای اسلامی به خوزستان، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دولت و مجلس شورای اسلامی اهتمام جدی نسبت به خوزستان دارند و در تلاش هستند که مسائل و مشکلات این استان را رفع کنند.

او افزود: اکنون نیز رئیس مجلس شورای اسلامی در اولین سفر استانی خود به دلیل سابقه حضورش در این استان در دوران دفاع مقدس و علاقه‌ای که به این خاک دارد، برای سفری چهار روزه صبح امروز وارد خوزستان شد و سفر خود را از آبادان و خرمشهر آغاز کرد.

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: در سفر دکتر محمدباقر قالیباف در نظر داریم مسائل استان را دنبال و هدف‌گذاری کرده و در جهت رفع آنها به صورت ریشه‌ای و بنیادین اقدام کنیم و بتوانیم در قوانین پنج ساله بعدی احکامی ویژه و دائمی برای استان خوزستان و شهرهای آبادان و خرمشهر بگیریم.

او با بیان اینکه می‌توانیم امیدوار باشیم با این اقدام تحول مستمر و پایداری برای بهبود شرایط استان ایجاد شود، عنوان کرد: احکام پنج ‌ساله احکامی دائمی تلقی می‌شود که هر سال سازمان برنامه و بودجه موظف می‌شود برای آن اعتباری اختصاص دهد تا بتوانیم مسائل مورد نظر را پیش ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار