برگزاری سی و چهارمین اجلاس روسا و مدیران آموزش‌وپرورش سراسر کشور

مانه وسملقان (پانا) - در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید سی‌وچهارمین اجلاس دو روزه روسا و مدیران آموزش‌وپرورش سراسر کشور با قرائت پیام رئیس‌جمهور به‌صورت ویدئو کنفرانس صبح امروز 11 شهریور آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سی و چهارمین اجلاس روسا و مدیران آموزش‌وپرورش سراسر کشور

بر اساس این گزارش؛ سخنرانی رهبر معظم انقلاب که از طریق ویدئو کنفرانس انجام شد از مهم‌ترین برنامه‌های این اجلاس سراسری بود که در عصر روز اول انجام شد و قبل از آن وزیر آموزش‌وپرورش گزارشی از عملکرد این وزارتخانه به حضور حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای ارائه نمود.

بر این اساس؛ این اجلاس با حضور وزیر آموزش‌وپرورش و تعدادی از معاونان و مدیران حوزه ستادی در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می‌شود و مدیران کل استان‌ها و روسا و مدیران ادارات آموزش‌وپرورش سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس در این اجلاس حضور داشتند .

گفتنی است؛ بیش از 750 مدیر و روسای مناطق آموزش‌وپرورش سراسر کشور با حضور در مراکز استان‌ها به همراه مدیرکل استان و با رعایت فاصله اجتماعی در این اجلاس مشارکت داشتند .

شایان‌ذکر است: تبیین سیاست‌ها و مأموریت‌های آموزش‌وپرورش در زیست‌بوم جدید، برنامه‌ها و اقدامات سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در زیست‌بوم جدید، برگزاری میزگردهای تخصصی در خصوص بازگشایی مدارس ازجمله برنامه‌های روز نخست این اجلاس سراسری بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار