قابلیت‌های جدید شبکه شاد چیست؟

الحسینی: شبکه شاد می‌خواهد دستیار علمی خانواده، دانش‌آموزان و معلمان باشد

تهران (پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش و مسئول شبکه شاد بیان کرد بیشترین سرمایه گذاری برای اپلیکیشن شاد در کشور انجام شده و قدرتمندترین اپلیکیشن است که سطح امنیتی بالایی دارد و خود را در برابر حملات هکرها از خارج حفظ کرده است.

کد مطلب: ۱۱۱۹۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
قابلیت‌های جدید شبکه شاد چیست؟

سیدحسن الحسینی در میزگرد دومین روز از سی و چهارمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش به برخی محدودیت‌های استفاده از آموزش‌های مجازی از جمله عدم دسترسی حدود سه و نیم میلیون دانش‌آموز به ابزار هوشمند، امکانات نسخه جدید شاد را معرفی کرد.

وی افزود: نسخه قبلی مشکلاتی دارد و خانواده‌ها و معلمان گله مندی‌هایی داشتند که سعی کردیم آنها را برطرف کرده و آموزش در بستر امنی صورت گیرد. احراز هویت تمام کاربران برایمان مهم بود.

الحسینی با بیان اینکه شبکه شاد نقش سازنده جایگزین در جریان آموزشی را در شرایط قرمز و نقش تکمیلی را در شرایط زرد و سفید ایفا می‌کند گفت: شبکه شاد می‌خواهد دستیار علمی خانواده، دانش‌آموزان و معلمان باشد.

مسئول شبکه شاد با بیان اینکه بیشترین سرمایه گذاری برای این اپلیکیشن در کشور انجام شده و قدرتمندترین اپلیکیشن است که سطح امنیتی بالایی دارد و خود را در برابر حملات هکرها از خارج حفظ کرده است اظهار کرد: نسخه جدید شاد تا میزان زیادی تعاملی شده است.

الحسینی ادامه داد: اکنون تمام دانش‌آموزان ثبت‌نام شده مدارس، در شبکه شاد نظم مدرسه‌ای پیدا کرده‌اند و تعلیم و تربیت همچنان با تمام ابعاد جریان دارد.

وی به دسترسی آسان و گسترده به محتواهای بارگذاری شده اشاره کرد و گفت: محتواهای آموزشی کاملی به شاد افزوده شده است. امکان اجرای فوق برنامه‌ها، ورزش، سلامت و فعالیت‌های پرورشی در شبکه شاد دیده شده است.

مسئول شبکه شاد افزود: کنترل تکالیف، آزمون‌های تستی و تشریحی، تعبیه کارنامه، وجود داشبوردهای مدیریتی برای مدیران از صف تا ستاد پیش بینی شده و امید است قابلیت‌های جدید نظم فیزیکال کلاس را با استانداردهای خاص فضای مجازی ایجاد کند.

الحسینی افزود: ایجاد پروفایل حرفه‌ای معلم و دانش‌آموزان، امکان نظر سنجی، ایجاد شبکه اجتماعی تحت عنوان شادنیو، امکان ارائه پرزنت از دیگر امکانات است.

مسئول شبکه شاد با بیان اینکه خدمات شاد در دوبخش پایه و افزوده‌ها ارائه می‌شود گفت: در بخش پایه خدمات رایگان و عمومی
و در بخش افزوده‌ها فعالیت مدارس غیردولتی و خاص و قرادادهایی که با بخش‌های خصوصی منعقد شده دنبال می‌شود و بخشنامه مربوط به این بخش را بزودی ابلاغ می‌کنیم.

وی با اشاره به استفاده از سیستم پشتیبان و حمایت گر عنوان کرد: حدود 2000 نفر به کار گرفته شده‌اند تا سوالات ارجاعی را پاسخ دهند و رفع مشکل کنند. مرکز پاسخگویی تلفنی با 50 پرسنل نیز ایجاد شده است.

مسئول شبکه شاد با بیان اینکه همچنان در تامین وسیله و ابزار مشکل داریم و از مدیران درخواست می‌کنیم از طریق شوراهای آموزش و پرورش اقدام کنند گفت: رایزنی‌هایی در دست انجام است. سیمکارت‌های دانش‌آموزی نیز به کمک می‌آید.

الحسینی اعلام کرد که آموزش مجازی دوره متوسطه صبح و آموزش مجازی ابتدایی‌ها در بعدازظهر انجام می‌شود تا بچه‌ها از راهنمایی والدین و گوشی آنها بتوانند استفاده کنند.

وی افزود: در طول سال تحصیلی افزوده‌هایی را خواهیم داشت. نسخه شاد2 فردا رونمایی می‌شود و از روز اول مدرسه زیربار خواهد رفت و قابل استفاده خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار