همه دستگاه‌های اجرایی به زیرساخت‌های آموزش و پرورش استان کمک کنند

بوشهر(پانا)_ استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به حل مشکلات آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید گفت همه دستگاه‌های اجرایی باید به زیرساخت‌های آموزش و پرورش استان به عنوان دستگاه مهم و حساس کمک کنند.

کد مطلب: ۱۱۱۹۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
همه دستگاه‌های اجرایی به زیرساخت‌های آموزش و پرورش استان کمک کنند

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست با مسئولان آموزش و پرورش استان بوشهر در جریان برگزاری اجلاس سالیانه رؤسا و مدیران آموزش‌وپرورش با گرامیداشت 12 شهریور سالروز شهادت سردار بزرگ مبارزه با استعمار شهید رئیسعلی دلواری اظهار کرد: نام شهید رئیسعلی دلواری در پهنه جهان به عنوان نماد استعمار ستیزی شناخته شده که افتخار استان بوشهر است.

وی ، بیانات مقام معظم رهبری در اجلاس سالیانه روسا و مدیران آموزش‌ و پرورش سراسر کشور را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بیانات و رهنمودهای مهمی ارائه کردند که باید منویات معظم‌له مورد توجه و عمل قرار بگیرد.

استاندار بوشهر جایگاه معلم و آموزش و پرورش را در توسعه و پیشرفت مهم دانست و تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید به زیرساخت‌های آموزش و پرورش استان به عنوان دستگاه مهم و حساس کمک کنند.

گراوند تخصیص اعتبار در حوزه آموزش و پرورش را سرمایه‌گذاری دانست و تاکید کرد: جامعه زمانی ساخته می‌شود که به آموزش و پرورش آن توجه ویژه شود که خدمات مدیرکل ، معاونان ، کارکنان آموزش و پرورش و معلمان قابل تقدیر است.

وی ، با تاکید بر توسعه زیر ساخت‌های تکنولوژی و الکترونیکی آموزش و پرورش افزود: تامین زیرساخت‌های الکترونیکی برای ایجاد فضاهای آموزشی مورد توجه و در اولویت قرار دارد و از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار