فعالیت 475 معلم در تولید محتوای الکترونیک

بیرجند(پانا)- مدیر آموزش و پرورش بشرویه گفت: 475 معلم بشرویه ای در تولید محتوای الکترونیک در سال تحصیلی جدید فعالیت می کنند.

کد مطلب: ۱۱۱۹۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت 475 معلم در تولید محتوای الکترونیک

علیرضا رضوانیان در حاشیه برگزاری سی و چهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزارشد، اظهار کرد : در تابستان امسال معلمان بشرویه ای آموزش های لازم را در خصوص تولید محتوای الکترونیک فرا گرفتند.

او بابیان این که تمام فرهنگیان زن و مردشهرستان آمادگی کامل دارند تا در سال جدید تحصیلی باارائه آموزشهای نوین در قالب محتوای الکترونیک،محتوای آموزشی را به بهترین شکل ممکن به دانش آموزان انتقال دهند؛تصریح کرد:با تلاش جهادی فرهنگیان مومن و متعهد شهرستان و شبکه قدرتمند شاد دیگر دچار غافل گیری نشده و اجازه نمی دهیم دانش آموزی از تحصیل بازمانده یادچارافت تحصیلی شود.

مدیر آموزش و پرورش بشرویه از مدرسه به عنوان مدرسه شاهرگ حیاتی جامعه یاد کرد و افزود : بر اساس سند تحول، لازمه توسعه ی پایدار تربیت و پرورش افراد است؛ بنابراین مدرسه کانون اصلی تعلیم و تربیت و محل کسب تجربه، عامل پیشرفت، کانون عرضه خدمات و فرصت های تعلیم و تربیتی و جلوه ای از تحقق حیات طیبه است.

او، بر پشتیبانی همه جانبه از مدرسه در راستای عمل به وظایف و ایفای نقش در برنامه ابلاغی تأکید کرد و ابراز داشت: ببه منظور ارتقای جایگاه مدرسه؛ انسجام در برنامه ریزی، توجه به ساحت های شش گانه تربیتی، توجه به اهداف مصوب دوره های تحصیلی و توجه به برنامه درسی ملی؛ تدوین بسته انتظارات از مدارس در دستور کار آموزش و پرورش شهرستان قرار گرفته است.

رضوانیان ظرفیت هایی همچون طرح بوم، مدرسه محوری و تدبیر و تعالی را نشانه های حرکت در مسیر عملیاتی سند تحول دانست و بیان کرد: با استفاده بهینه و درست از این ظرفیت ها ، می توان همسو با تمامی ارکان فعال مدرسه، برای اجرای اثر بخش برنامه های ابلاغی سند تحول قدم برداشت.

او ادامه داد: تجمیع و هماهنگی اجرای برنامه ها از حیث زمان، جنسیت، تعداد و دانش آموز منجر به صرفه جویی در هزینه و زمان می شود که زمینه ساز سرعت در فرایند یاد دهی و یاد گیری شده و شکوفایی و رونق بیش از پیش نظام تعلیم وتربیت را به دنبال دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار