مدیرکل آموزش‌وپرورش آذربایجان شرقی در سی و چهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش‌وپرورش سراسر کشور؛

متفاوت ترین بازگشایی، با تفاوت در تمام ابعاد مدیریتی و آموزشی خواهیم داشت

استفاده از تمام ظرفیت ها برای آغاز سالتحصیلی

تبریز(پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش آذربایجان شرقی در سی و چهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش‌وپرورش سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس گفت: امسال به خاطر شرایط ویژه کرونایی متفاوت ترین بازگشایی، با تفاوت در تمام ابعاد مدیریتی و آموزشی خواهیم داشت.

کد مطلب: ۱۱۱۹۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
متفاوت ترین بازگشایی، با تفاوت در تمام ابعاد مدیریتی و آموزشی خواهیم داشت

جعفر پاشایی در این اجلاس که به صورت ویدئو کنفرانس در محل تالار معلم تبریز برگزار می شود، گفت: به سبب شرایط کرونایی و تعطیلی مدارس و اموزش های مجازی امسال متفاوت ترین بازگشایی را خواهیم داشت و به همین سبب با تشکیل ستاد ویژه بازگشایی تمامی ظرفیت ها و توان را برای شروع سالتحصیلی بدون کمترین مشکل بکار بسته ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این تفاوت در آغاز سالتحصیلی تمامی ابعاد مدیریتی و آموزشی را شامل می شود و همکاران با درک شرایط تمامی بسترها و شرایط متنوع را شبانه روزی بکار گرفته اند.

وی با بیان اینمه ما تهد داریم هیچ دانش آموزی به دور از مدرسه نباشد، با محدودیت هایی که کرونا برای نظام آموزشی ایجاد کرده اما همواره مساعدت و راهنمایی های مسئولین ارشد پیش برنده کارها بوده است.

به گفته ی پاشایی در سال های اخیر نیز شروع سالتحصیلی بدون هیچ نارسایی در تمام ابعاد را شاهد بوده ایم.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان آذربایجان شرقی گفت: ما فرهنگیان با بهره گیری و‌ کاربست فرمایشات مقام معظم رهبری متعهد میشویم که این رسالت عظیم را ب نحو شایسته و بایسته به سرمنزل مقصود برسانیم.

در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید سی‌وچهارمین اجلاس دو روزه روسا و مدیران آموزش‌وپرورش سراسر کشور با قرائت پیام رئیس‌جمهور به‌صورت ویدئو کنفرانس از صبح امروز11 شهریور آغاز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار