هفته آینده؛ نشست کمیسیون آموزش مجلس برای بررسی نواقص سامانه شاد

تهران (پانا) - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از بررسی نواقص سامانه آموزشی شاد در این کمیسیون خبر داد و اعلام کرد این نشست هفته آینده برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۱۹۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
هفته آینده؛ نشست کمیسیون آموزش مجلس برای بررسی نواقص سامانه شاد

به گزارش تسنیم،‌ رضا حاجی‌پور عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات سامانه آموزشی شاد، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به زمان آغاز سال جدید تحصیلی و تقارن آن با شیوع گسترده بیماری کرونا، دغدغه دانش‌آموزان و والدین آنها برای تطبیق با شرایط موجود از حیث آموزش بیشتر شده است.

وی افزود: استفاده از بستر فضای مجازی برای آموزش دانش‌آموزان، به نوعی موجب عدالت آموزشی می‌شود، اما در شرایطی این عدالت آموزشی محقق می‌‌شود که همه دانش‌آموزان در سطوح مختلف از امکانات فضای مجازی به طور یکسان بهر‌ه‌مند شوند.

حاجی‌پور همچنین با تأکید بر یکی از ایرادات سامانه شاد، گفت: طبق برآوردهایی که انجام شده، فقط 20 درصد دانش‌آموزان در کشور، امکان دسترسی به سامانه شاد را دارند که باید این مشکل برطرف و امکان بهره‌برداری دانش‌آموزان از این سامانه در سطح وسیع‌تری فراهم شود.

وی اضافه کرد: برطرف شدن ایرادات سامانه آموزشی شاد باید پیش از آغاز سال جدید تحصیلی انجام شود، زیرا موجب کاهش استرس و دغدغه‌‌‌های دانش‌آموزان و والدین آنها خواهد شد و از طرف دیگر دانش‌آموزان نیز سال جدید تحصیلی را با آرامش خاطر آغاز خواهند کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در جلسه‌ای که هفته آینده برگزار خواهد شد، مشکلات و نواقص سامانه آموزشی شاد را با حضور مسئولینی از وزارت آموزش و پرورش و تعدادی از کارشناشان مورد بررسی قرار دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار