غیر رسمی؛ ستاره آلمانی به چلسی پیوست

تهران (پانا) - انتقال هافبک تهاجمی 21 ساله بایرلورکوزن به چلسی قطعی است و خبر عقد قرارداد او با آبی‌های لندن تا ساعات آینده اعلام خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
غیر رسمی؛ ستاره آلمانی به چلسی پیوست

باشگاه چلسی که به عنوان اولین تیم مطرح لیگ برتر انگلیس با خرید تیمو ورنر وارد بازار نقل و انتقالات شد، با یکی دیگر از مهره‌های مورد نظر فرانک لمپارد برای فصل آینده لیگ برتر به توافق رسید و طی ساعات آینده قرارداد رسمی این بازیکن امضا خواهد شد.

براساس اعلام منابع خبری انگلیسی، جلسه‌های مدیران دو باشگاه چلسی و بایرلورکوزن برای انتقال کای هاورتز به لیگ برتر انگلیس سرانجام نتیجه داد و بدنبال توافقی که با این بازیکن صورت گرفته است او به چلسی پیوسته است و خبر انتقال این هافبک جوان تا عصر امروز به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

این هافبک 21 ساله که 7 بازی ملی در کارنامه دارد و یکبار هم برای تیم ملی آلمان گلزنی کرده، محصول آکادمی آلمانی ماریدوروف است و پس از بازی کردن در رده‌های پایه برای تیم‌های آخن و بایرلورکوزن، در سال 2016 به تیم اصلی لورکوزن راه یافت و در این مدت 150 بار با پیراهن لورکوزن در بوندس لیگا، دی‌اف‌بی پوکال، لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا به میدان رفته و 31 بار برای این تیم گلزنی کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار