اجلاس 34 نماد فناوری‌ نوین درخدمت یادگیری و تربیت تمام ساحتی

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: اجلاس سی و چهارم مدیران و روسای مناطق آموزش و پرورش سراسر کشور نماد تحول در فرایند آموزش و به خدمت گرفتن فناوری‌ نوین دراستمرار یادگیری و تربیت تمام ساحتی است.

کد مطلب: ۱۱۱۹۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
اجلاس 34 نماد فناوری‌ نوین درخدمت یادگیری و تربیت تمام ساحتی

محمد علی واقعی ظهر امروز در حاشیه ی سی و چهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود، اظهار کرد: شبکه شاد محصول واکنش به موقع و تلاش مستمر بود؛ که توانست امید استمرار تعلیم و تربیت را به خانواده‌ها بازگرداند و شعار آموزش تعطیل بردار نیست را نهادینه کند.

او با بیان این که بیماری کرونا شرایط ویژه ای را برای استان به ویژه نظام تعلیم و تربیت رقم زده است، تصریح کرد: با توجه به نام گذاری امسال به عنوان سال جهش تولید؛ از سوی مقام معظم رهبری، خادمین آموزش و پرورش در بهارستان علم و ادب نیز خود را موظف به عمل به منویات مقام عظمای ولایت دانسته و تلاش خود را برای جهش تولید محتوای علمی صد چندان نموده و می نمایند.

مدیر کل آموزش و پرورش باز شدن دریچه فضای مجازی بر روی فرایند یاد گیری و یاد دهی را مهم ترین ره آورد اجلاس سی و چهارم دانست و عنوان کرد: کرونا هرچند با خشونت تمام پنجه بر سیمای تعلیم و تربیت کشید؛ اما فرصت های زیادی را برای دستگاه تعلیم و تربیت ایجاد نمود؛ که تولد شبکه شاد در بستر فضای مجازی نمونه ای از این فرصت ها است .

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، بیان کرد: تبیین خط مشی‌ها و برنامه‌های تداوم آموزش و یادگیری، اجرای سند و بسته‌های تحولی در زیست بوم جدید، فناوری نوین در زیست بوم جدید، خط مشی معلمان، دانش‌آموزان و خانواده‌ها در سال تحصیلی جدید، مدیریت آموزش مبتنی برسند،عدالت آموزشی،اقتصادآموزش و پرورش و تحول در بهره برداری؛ازجمله اهداف اجلاس سی و چهارم به شمارمی رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار