عزم جزم شهرستان سربیشه در اجرای سند تحول

بیرجند(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان سربیشه بر عزم جزم آموزش و پرورش شهرستان بر اجرای دقیق سند تحول بنیادین و حل مشکلات و معضلات آموزش و پرورش با تکیه بر این سند خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
عزم جزم شهرستان سربیشه در اجرای سند تحول

محمد بهلگردی صبح امروز در حاشیه سی و چهارمین اجلاس مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور، که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود، اظهار کرد: سند تحول بنیادین نقشه راه مبتنی بر برنامه علمی، است که برنامه ای جامع و مدون برای برون رفت از مشکلات و چالش ها در عرصه های مختلف ترسیم نموده است.

او تربیت انسان هایی مومن و تمام ساحتی با استفاده بهینه از فناوری های نوین در راستای استمرار یادگیری و تربیت را مهم ترین چشم انداز 5 ساله ی آموزش و پرورش در سربیشه دانست و خاطر نشان کرد: تعامل میان مسئولان صف و ستاد، تحلیل و تبیین خط مشی های کلان نظام آموزشی و تربیتی، تبادل تجربیات بین مدیران و مسئولان آموزش و پرورش و بهبود رویه ها و رفع مشکلات و ابهامات مهم ترین رهاورد سی و چهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش است.

بهلگردی ادامه داد: برگزاری این گونه نشست های هم اندیشی ضمن آگاهی مدیران ارشد نظام تعلیم و تربیت از مشکلات موجود در مناطق و شهرستان ها، زمینه ساز رشد شکوفایی نظام تعلیم و تربیت شده و پویایی، شادابی و مشاکرت مدیران در تصمیمات کلان را به دنبال دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار