ارزیابی بیش از ۴۲ هزار نفر دانش آموز فارس بدو ورود به دبستان در طرح سنجش تابستان ۹۹

شیراز (پانا) - رئیس آموزش و پرورش استثنایی فارس خبر داد بیش از ۵۱ هزار نوآموز در سامانه سنجش فارس نوبت گیری کرده اند و تاکنون ۴۲ هزار نفر مورد ارزیابی قرار گرفته و این طرح تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۱۱۹۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
ارزیابی بیش از ۴۲ هزار نفر دانش آموز فارس بدو ورود به دبستان در طرح سنجش تابستان ۹۹

محسن بهشتی پور در حاشیه برگزاری سی و چهارمین اجلاس مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش کشور در شیراز گفت: یکی از اهداف اصلی اجلاس روسا تبادل تجربه آموزشی به خصوص در دوران بحران کرونا است که ما باید بتوانیم محدودیت این بحران را تبدیل به فرصت کنیم و اهداف تعلیم و تربیت که همانا مشارکت و آگاهی تمام افراد جامعه در آموزش به خصوص والدین است را اجرا و کاربردی کنیم.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی فارس افزود: مشکل و چالش اصلی که پیش‌رو داریم تبدیل آموزش و پرورش به درس زندگی است که این نیازمند توجه و تلاش و همراهی تمامی ارگانهای دولتی و خصوصی و اقشار مختلف جامعه است که اگر این مهم اتفاق بیفتد بسیاری از مشکلات و مسائل جامعه حل خواهد شد.

بهشتی‌پور گفت: یکی از کارهای مهمی که در بحران کرونا شکل گرفت، تغییر ساختار اجرای طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان برای پیشگیری از مشکلات و اجرای مداخلات بهنگام طلایی است که ما توانستیم با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی آن را اجرا کنیم.

وی افزود: بیش از ۵۱ هزار نفر در سامانه سنجش نوبت گیری کرده اند و تاکنون ۴۲ هزار نفر مورد ارزیابی قرار گرفته است و این طرح تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار