۱۵ شهریور؛ آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره سرود «ترنم الهی»

رشت ( پانا) - مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان، با اعلام دستورالعمل اجرایی سومین جشنواره سراسری سرود نماز با عنوان "ترنم الهی"، ۱۵ شهریور را آخرین مهلت شرکت در این جشنواره اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
۱۵ شهریور؛  آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره سرود «ترنم الهی»

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، حجت‌الاسلام محمدعلی رضوانی‌نژاد با اشاره به اجرای سومین جشنواره سراسری سرود نماز با عنوان "ترنم الهی" گفت: این جشنواره ویژه نوجوانان پسر در ۲ گروه سنی ۹ تا ۱۳ سال و ۱۴ تا ۱۸ سال است.

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان مهلت ثبت‌نام در این جشنواره را تا ۱۵شهریور اعلام کرد و افزود: ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز با بهره‌گیری از ظرفیت ابزار هنر و رسانه(شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های برخط)، افزایش آگاهی نسل نسبت به آثار و آداب و احکام نماز، تشویق و ترغیب مربیان و فعالین عرضه هنر به تولید آثار نمازی، معرفی و ترویج و سرودهای فاخر نمازی در جامعه و انتقال مفاهیم اسلامی انقلابی و ملی و نسل نو با استفاده از ابزار هنر و سرود از اهداف برگزاری جشنواره ترنم الهی است.

وی با بیان اینکه این جشنواره به‌صورت مجازی برگزار می‌شود به محورهای آن اشاره کرد و اظهارداشت: «پیوند نماز با خانواده، تعلیم و تربیت»، «پیوند نماز با احیای ارزش‌های اخلاقی، دینی و ملی»، « عبادت، نیایش و ستایش» از محورهای جشنواره‌ای است که با اجرای زنده به صورت ویدئوکنفرانس با حضور هیئت داوران در صورت فراهم سازی زیرساخت لازم از طرف جشنواره در استان‌ها برگزار می‌شود و در صورت عدم فراهم شدن زیرساخت‌ها ارسال اثر به صورت تصویری انجام می‌شود.

رضوانی‌نژاد با اشاره به نحوه و مهلت ثبت‌نام در جشنواره اذعان کرد: گروه‌های سرود ملی می‌بایست تا پایان مرداد نام گروه خود را به شماره پیامک۶۶۰۰۰۹۹۸۶۳ ارسال می‌کردند و پس از دریافت لینک ثبت‌نام و آیین‌نامه فنی اقدام به تکمیل فرم شرکت در جشنواره کنند.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی صرفاً می‌بایست در موضوعات جشنواره باشد اعلام کرد: نفرات گروه حداکثر باید ۱۵ نفر باشد و رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا الزامی است.

رضوانی‌نژاد خاطرنشان ساخت: متقاضیان باید آثار خود را از طریق پست الکترونیک جشنواره به نشانی taranome.elahi@chmail.ir ارسال کرده و یا از طریق ارتباط با مدیر کانال‌های جشنواره در پیام‌رسان های تلگرام ایتا و سروش با شماره فضای مجازی ۰۹۳۰۵۷۹۱۵۷۱ یا آیدی @taranome_elahi همچنین پرتال بچه‌های مسجد به نشانی www.bachihayemasjed.ir ارسال کنند.

وی به بخش ویژه جشنواره اشاره کرد و افزود: کلیه آثار راه یافته به مرحله انتخاب در صفحه اینستاگرام جشنواره ترنم الهی منتشر شده و گروه‌های سرود منتخب تلاش خود را برای هرچه بیشتر دیده شدن آثارشان در بستر فضای مجازی انجام خواهند داد و دبیرخانه جشنواره متناسب با تعداد بازدیدها و پسندهای هر اثر، به ۲ گروه به عنوان گروه برتر از نگاه مردم هدایایی اهدا می‌کند.

رضوانی‌نژاد اعلام کرد: برای ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن۰۹۳۵۸۷۸۱۴۳۲ تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار