رئیس آموزش و پرورش شهرستان طارم در حاشیه اجلاس سراسری روسای ادارات آموزش و پرورش کشور گفت:

اجلاس سراسری روسای ادارات آموزش و پرورش ، نشان از اهمیت دادن به مناطق است

زنجان (پانا) - رئیس آموزش و پرورش شهرستان طارم، گفت، برگزاری این اجلاس و استفاده از نظرات و همچنین شنیدن پیشنهادات روسای مناطق ضروری است .

کد مطلب: ۱۱۱۹۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
اجلاس سراسری روسای ادارات آموزش و پرورش ، نشان از اهمیت دادن به مناطق است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، نقی صفری، رئیس آموزش و پرورش شهرستان طارم در حاشیه برگزاری سی و چهارمین اجلاس مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش کشور گفت: برگزاری این اجلاس اهمیت دادن به مناطق را نشان می دهد و بنا به شرایط بوجود آمده به ویژه در شرایط کرونای امروز لزوم برگزاری اجلاس و استفاده از نظرات و همچنین شنیدن پیشنهادات روسای مناطق ضروری است.

صفری در ادامه اظهار داشت: کمبود نیروهای آموزشی، بازسازی ودر برخی مناطق احداث فضاها و نیز تجهیز و بروز رسانی تجهیزات آموزشی از جمله در بستر فضای مجازی در مدارس از مهمترین مشکلات و چالش‌های پیش روی آموزش و پرورش است.

وی با اشاره اقدامات انجام شده در شهرستان طارم در دوسال اخیر ابراز داشت: در این راستا می‌توان به برطرف نمودن مشکل کمبود فضای آموزشی با احداث کلاس های الحاقی توسط مجمع خیرین و اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس، ساماندهی مناسب نیروهای آموزشی و خدماتی، ساماندهی فضا های آموزشی و اداری و تلاش در راستای ایجاد آرامش خاطر و افزایش انگیزه به همکاران اشاره کرد.

صفری با اشاره به اجرای برنامه بوم در سطح مدارس شهرستان طارم ، تصریح کرد: در شهرستان طارم با همکاری اداره فنی وحرفه‌‌ای و همینطور با استفاده از ظرفیت دبیران هنر و کار و فناوری ۲ ساعت در هفته و مجموعا ۶۰ ساعت در سال در برنامه هفتگی اختصاص به این برنامه داشت که امسال به صورت جدی برای اولین بار در شهرستان اجرایی شد و در راستای شناسایی، آموزش و تقویت مهارتهای عملی دانش آموزان برخی مهارتها مثل پرورش و تولید زیتون به جهت پتانسیل‌های موجود در شهرستان آموزش داده شد واین امر با استقبال وعلاقه دانش آموزان مواجه شد.

وی ادامه داد : البته در کنار این مهارت برخی مهارتهای عملی زندگی روز مره نیز در مدارس دوره دوم ابتدایی و متوسطه اول در قالب این برنامه به دانش آموزان آموزش داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار