آیین بازگشایی مدارس، نمایش توانمندی و آمادگی آموزش و پرورش است

اردبیل (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل اعلام کرد آیین بازگشایی مدارس نمودی از توانمندی و آمادگی آموزش و پرورش برای ایفای نقش خود در سال تحصیلی جدید است.

کد مطلب: ۱۱۱۹۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
آیین بازگشایی مدارس، نمایش توانمندی و آمادگی آموزش و پرورش است

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه مدیران و روسای نواحی و مناطق که بصورت تصویری در خانه معلم اردبیل برگزار شد، گفت: اگر بتوانیم انتظاراتی که در جامعه نسبت به آموزش و پرورش وجود دارد را به خوبی پاسخ دهیم بدون شک اعتبار این نهاد بزرگ مردمی چند برابر خواهد شد.

او در این جلسه به ارتباط مستمر ستاد و صف تاکید کرد و گفت: ایجاد یک شبکه ارتباطی با مدارس موجب حل مشکلات بسیاری در زمینه آموزشی و پرورشی خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات نهایی در خصوص پروژه مهر 99 اشاره کرد و اظهار کرد: در چند روز باقی مانده صدور ابلاغ، ثبت نام، توسعه متوازن رشته ها، رعایت مسایل بهداشتی در مدارس، توزیع کتب درسی و ... مورد توجه جدی قرار گیرد.

ناصری همچنین از تخصیص سرانه بهداشتی برای مدارس استان خبر داد و از خانواده ها و اولیای دانش آموزان به عنوان شرکای راهبردی آموزش و پرورش یاد کرد.

او در پایان با اشاره به تاکیدات وزیر تصریح کرد: پوشش تحصیلی حداکثری، ارتباط حداکثری، مسئولیت پذیری حداکثری، پاسخگویی و شفافیت حداکثری، نظارت حداکثری، انعطاف پذیری حداکثری، جلب مشارکت حداکثری، هوشیاری حداکثری، هماهنگی حداکثری و اخنصاص وقت حداکثری را در برنامه های خود مورد توجه قرار دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار