مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در حاشیه اجلاس سراسری روسای ادارات آموزش و پرورش کشور گفت:

اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش فرصت مغتنمی برای تبادل افکار است

زنجان (پانا)- سی‌وچهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشورکه به صورت ویدئوکنفرانس از امروز به مدت دو روز برگزار خواهد شد .

کد مطلب: ۱۱۱۹۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش فرصت مغتنمی برای تبادل افکار است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در حاشیه برگزاری سی و چهارمین اجلاس مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش کشور گفت: سی‌وچهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشورکه به صورت ویدئوکنفرانس از امروز به مدت دو روز برگزار خواهد شد که فرصتی بسیار مغتنمی برای تبادل افکار روسا و مدیران در سراسر کشور است که ضمن بهرمندی از اندیشه های نوین در تعلیم و تربیت، با هم فکری بتوانیم گام های جدیدی و استواری در راه شکوفایی فرزندان کشور عزیزمان برداریم.
رفیعی در ادامه اظهار داشت : در تمامی مراحل اجرای این اجلاس در سطح استان تمامی پروتکل‌های بهداشتی به خوبی لحاظ شده است و نکته قابل توجه اجلاس 34 این است که همزمان از طریق فضای مجازی قابل رویت برای مدیران سراسر کشور خواهد بود.
مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: این اجلاس همچنین فرصتی مناسب برای بررسی چالش‌های آموزش و پرورش به صورت تخصصی در محورهای مختلف است که با هم افزایی و همدلی موانع و مشکلات در سطح مدارس و راه تعلیم و تربیت کشور را هموار کرد.
رفیعی خاطر نشان کرد: تعیین خط مشی‌ها و برنامه‌های مرتبط با آغاز سال تحصیلی جدید، اجرای سند تحول و بسته‌های تحولی در زیست بوم جدید، فناوری نوین و آموزش یادگیری در زیست بوم جدید، خط مشی حمایت از معلمان، دانش آموزان و خانواده‌ها در شرایط سال تحصیلی جدید، مدیریت و راهبری آموزش طبق سند تحول بنیادین در زیست بوم جدید و اقتصاد آموزش و پرورش و تحول در بهره‌گیری از منابع از جمله محورهای اصلی اجلاس می باشد.
شایان ذکر است، سی‌وچهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش وپرورش سراسر کشور در روزهای یازدهم و دوازدهم شهریورماه جاری به صورت ویدئوکنفرانس برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار