رئیس آموزش و پرورش شهرستان ایجرود گفت :

پوشش تحصیلی در دوره ابتدایی و متوسطه در شهرستان ایجرود افزایش یافته است

زنجان (پانا) - رئیس آموزش و پرورش شهرستان ایجرودخبر داد اقدامات لازم برای استقبال از سال تحصیلی جدید در سطح شهرستان ایجرود انجام گرفته است .

کد مطلب: ۱۱۱۹۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
پوشش تحصیلی در دوره ابتدایی و متوسطه در شهرستان ایجرود افزایش یافته است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، زهرا شریعتی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان ایجرود در حاشیه برگزاری سی و چهارمین اجلاس مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش کشور گفت: از مهمترین اقدامات صورت گرفته برای استقبال از سال تحصیلی جدید در سطح شهرستان ایجرود می توان به تدوین برنامه های اجرایی بر مبنای سند تحول بنیادین، تعیین و آمادگی مدیران برای بازگشایی مدارس مطابق دستورالعمل های بهداشتی و پروژه مهر، افزایش پوشش تحصیلی در دوره ابتدایی و متوسطه اشاره کرد.

شریعتی ضمن تاکید بر ضرورت وجود تعامل سازنده با فرهنگیان در سطوح مختلف اداری مبتنی بر احترام و رعایت شأن اجتماعی تصریح کرد: در این راستا از طریق ارتباط مستقیم و حضوری، بازدید و شرکت در جلسه شورای معلمان مدارس، فضای مجازی و اخیرا در قالب شبکه شاد این تعامل با فرهنگیان شهرستان صورت می گیرد.

وی با اشاره به اجرای طرح بوم در سطح شهرستان ایجرود اظهار کرد: در دوره ابتدایی در اکثر مدارس برای کلاس های دوره دوم در سال تحصیلی 99-98 اجراشده است و در دوره اول متوسطه از 35 آموزشگاه در 22 مدرسه اجرا شده است و همچنین برای تمامی مدیران و معلمان دوره آموزشی و جلسات توجیهی برگزار شده است.

شریعتی همچنین توجه ویژه بر تعمیر و تجهیز مدارس و جذب نیرو های آموزشی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار