رییس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

مراکز غیرمجاز در سطح شهرستان های استان تهران ساماندهی می شوند

تهران(پانا)- رییس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از ساماندهی مراکز غیرمجاز در سطح شهرستان های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
مراکز غیرمجاز در سطح شهرستان های استان تهران ساماندهی می شوند

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، اکبر قنبری با اشاره به حمایت از مراکز مجاز و دارای مجوز از آموزش و پرورش و به جهت قانونمند کردن مراکز غیرمجاز به استناد قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز غیردولتی و همچنین دستورالعمل ابلاغی وزارت آموزش و پرورش در خرداد 99 مبنی بر ساماندهی مراکز غیرمجاز گفت: اقدامات شناسایی، ساماندهی و یا برخورد با مراکزی که استنکاف یا ممانعت از ساماندهی در چارچوب قانون و مقررات دارند در دستور کار شورای نظارت مدارس و مراکز غیر دولتی شهرستان‌های استان تهران قرار گرفته و در این زمینه اقدامات قانونی صورت خواهد گرفت.

او با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته اظهار کرد: پیرو بخشنامه‌ای که به مناطق ارسال شد و با رصد ناظرین میدانی 126 مرکز غیرمجاز شناسایی شد که پس از اقدامات صورت گرفته توسط شوراهای آموزش و پرورش و نظارت مناطق حدود 43 مرکز اقدام به توقف فعالیت و سایر مراکز نیز در حال ساماندهی و دریافت مجوز هستند.

قنبری ادامه داد: با توجه به شرایط موجود و لزوم حمایت از مراکز تحت نظارت آموزش و پرورش تلاش خود را برای ساماندهی همه مراکز غیرمجاز ادامه خواهیم داد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه نباید شاهد فعالیت آموزشی خارج از قوانین و دستورالعمل‌های آموزش و پرورش در سطح مناطق باشیم، تصریح کرد: در صورت عدم تمکین از قانون توسط مراکز، برخوردار از مجاری قضایی و پلمپ مرکز غیر مجاز نیز در دستور کار قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار