نام اولین خرید تابستانی استقلال مشخص شد

تهران (پانا) - مدیران استقلال برای ورود به بازار نقل و انتقالات پس از فینال جام حذفی با هافبک لیگ برتری قرارداد امضا خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
نام اولین خرید تابستانی استقلال مشخص شد

استقلال روزهای بحرانی را سپری می‌کند و درگیری بین فرهاد مجیدی سرمربی تیم و احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه به اوج رسیده است و به نظر می‌رسد با وضعیت فعلی باید جدایی فرهاد مجیدی از این تیم را پس از فینال جام حذفی قطعی دانست.

در چنین وضعیتی و در حالی که تکلیف سرمربی این تیم برای فصل آینده مشخص نشده است، شنیده‌ها حاکی از این است که مدیران باشگاه استقلال وارد بازار نقل و انتقالات شده‌اند؛ هر چند مشخص نیست این ورود به بازار نقل و انتقالات براساس لیست ارائه شده توسط آندره‌آ استراماچونی گزینه شماره یک سرمربیگری در استقلال است و یا اینکه مدیران این باشگاه با صلاح خودشان شروع به خرید خواهند کرد، رفتاری که البته در فوتبال ایران طبیعی است و بارها پیش آمده مدیرعامل باشگاه در حالی که تیمش سرمربی نداشته بازیکن جذب کرده است.

براساس شنیده‌ها با اولین خریدش برای نقل و انتقالات به توافق نهایی رسیده و پس از فینال جام حذفی قرارداد این هافبک که سابقه بازی در لیگ برتر را هم دارد امضا خواهد شد.

سعید واسعی هافبک 25 ساله تیم پیکان که در این فصل دروزاه پرسپولیس را هم باز کرده بود گزینه‌ای است که شنیده می‌شود توافق اولیه با او صورت گرفته و بعد از فینال جام حذفی قرارداد رسمی‌اش را امضا خواهد کرد تا اولین خرید احمد سعادتمند در تابستان 99 باشد.

شماره 10 پیکان در کارنامه خود بازی برای تیم‌های سیاه جامگان مشهد و بادارن تهران را هم دارد و تابستان 97 از لیگ آزادگان راهی لیگ برتر شد و با پیکان قرارداد امضا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار