معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

ارتقاءآموزش و یادگیری دانش آموزان استان با حمایت خانواده‌ها

تهران(پانا)- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت حمایت خانوادها در سال جدید تحصیلی از آموزش و ارتقای سطح یادگیری دانش آموزان بسیار ضروری و موثر است.

کد مطلب: ۱۱۱۹۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
ارتقاءآموزش و یادگیری دانش آموزان استان با حمایت خانواده‌ها

غلامرضا بختیاری، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه خانواده، یکی ارکان اصلی در ارتقاء آموزش و یادگیری دانش‌آموزان است، گفت: با توجه به شرایط پیش آمده به واسطه شیوع بیماری کرونا انتظار می‌رود تا خانواده‌ها و اولیای دانش‌آموزان در جهت تقویت آموزش فرزندان خود اهتمام بیشتری ورزند.

او با اشاره به همکاری خانواده‌ها که در سند تحول بنیادین مورد تأکید است، اظهار کرد: باید تلاش کنیم در سال تحصیلی جدید با همکاری اولیای دانش‌آموزان هر گونه شرایطی که به ارتقای سطح آموزشی بچه‌ها منجر می‌شود را فراهم کنیم. اولیای دانش آموزان در دوره ابتدایی با متولیان تعلیم و تربیت استان تعامل بسیار خوبی داشته و اگر حمایت آنان نباشد امر آموزش و یادگیری به‌خوبی محقق نخواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس تصریح کرد: انتظار است خانواده‌های گرامی جهت تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان با درک عمیق از آینده فرزندانمان حمایتهای لازم را مبذول داشته و شرایط را جهت آغاز سال تحصیلی جدید فراهم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار