رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه گلباف:

ارتقای معیشت فرهنگیان ضرورتی انکار ناپذیر در راستای ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی است

کرمان(پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه گلباف عنوان کرد ارتقای معیشت فرهنگیان ضرورتی انکار ناپذیر در راستای ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی است.

کد مطلب: ۱۱۱۹۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای معیشت فرهنگیان ضرورتی انکار ناپذیر در راستای ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، حامد آسور در حاشیه اجلاس روسای ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور خاطرنشان کرد: برگزاری مجازی این اجلاس نقطه عطفی در تاریخ آموزش و پرورش کشور در راستای استفاده از فناوری نوین در فرایند یاددهی و یادگیری است.
وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی متخصص در چند سال آینده با توجه به سابقه بالای ۲۵ سال ۵۰ درصد همکاران در منطقه گلباف تاکید کرد: استخدام نیرو در آموزش و پرورش اگر فقط از طریق دانشگاه فرهنگیان صورت گیرد، نقش موثری در ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی دارد.
آسور جذب مشارکت های مردمی را در آموزش و پرورش ضروری دانست و گفت: ساخت ۵ مدرسه خیر ساز در قالب ۳۰ کلاس درس در منطقه گلباف یکی از اقدامات موثر آموزش و پرورش در این منطقه است.
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه گلباف گفت: با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیای منطقه اول مهر ماه برای بازگشایی مدارس و پایان خرداد ماه برای پایان سال تحصیلی زمان مناسبی هستند.
حامد آسور از تشکیل اتاق فکر دبیران، آموزگاران و هنرآموزان در راستای ایجاد تعامل موثر با فرهنگیان خبر داد.
وی با اشاره به نقش موثر آموزش و پرورش در توسعه و پیشرفت کشور گفت: باید آموزش و پرورش به عنوان اولویت اصلی کشور و دغدغه ملی تبدیل شود.
بر پایه این گزارش؛ اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور به صورت مجازی به مدت دو به صورت ویدئو کنفرانس در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار