سوله بحران در نیشابور ساخته خواهد شد

نیشابور(پانا)- معاون توسعه و مدیریت منابع دانشکده علوم پزشکی نیشابور خبر داد عملیات فاز دوم بیمارستان سوم نیشابور آغاز شده که درآن کلینیک تخصصی ویژه دندان پزشکی و سوله بحران نیز ساخته خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
سوله بحران در نیشابور ساخته خواهد شد

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور، محسن عظیمی نژاد، رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور در جریان بازدید جمعی از مسئولان و خیرین حوزه سلامت برای تکمیل و تجهیز پروژه بیمارستان سوم نیشابور گفت: بیمارستان سوم با ظرفیت ۱۷۵ تخت و با زیربنای ۱۵هزار متر مربع از زمستان سال ۹۴کلنگ زنی شد و با پیشرفت ۳۰ درصدی در زمستان ۹۶ عملیات فاز اول آن به پایان رسید.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشکده علوم پزشکی نیشابور نیز گفت: امسال با همّت مسئولان دانشکده و همراهی مقامات عالی رتبه و کمک خیرین گرانقدر عملیات فاز دوم آن آغاز شده است که در محل این بیمارستان، کلینیک تخصصی ویژه دندان پزشکی و سوله بحران نیز ساخته خواهد شد.

همچنین در این بازدید علیرضا قامتی توضیحاتی در رابطه با جغرافیای منطقه و شرایط لازم برای ادامه ساخت این بیمارستان و توسعه زیر ساختهای آموزشی و پژوهشی عنوان کرد.

احسان ارکانی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده گفت: بیمارستان سوم نیشابور پروژه ای عظیم است که با اتمام و بهره برداری آن می تواند تا سالیان سال به مردم شریف نیشابور خدمات بهینه درمانی در سطح دانشگاهی و عالی ارائه دهد.

در انتهای بازدید عظیمی نژاد ضمن تشکر از همراهی های مسؤولین نیشابور به بیان گزارش مختصری از سابقه چگونگی آغاز عملیات ساختمانی این بیمارستان پرداخت و یادآور شد: در سالهای ۹۳ و ۹۴ انرژی زیادی برای اجرایی کردن عملیات ساختمانی بیمارستان سوم نیشابور صرف شد و بالاخره در زمستان سال ۹۴ با کمک خیّر محترم سلامت تفاهم نامه ای را به امضا رساندیم و با پیگیری های فراوان از سازمان برنامه و بودجه، وزارت بهداشت، وزارت راه، کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و کمیسیون موفق شدیم این پروژه را وارد فاز عملیاتی کنیم. کمبود تخت های بیمارستانی نیشابور از ابتدایی ترین مسائلی بود که از روزهای آغازین مسئولیتم در نیشابور آن را پیگیری کرده و از آرزوهای من رساندن شاخص برخورداری از تخت بیمارستانی نیشابور به عدد ۲ برای هر هزار نفر جمعیت بوده و هست.

رئیس دانشکده علوم پزشکی ادامه داد: با بهره برداری از دو پروژه بیمارستان سوم و توسعه اورژانس بیمارستان ۲۲ بهمن به شاخص ۱/۷ تخت به ازای هر هزار نفر جمعیت و به میانگین کشوری خواهیم رسید. همچنین احداث مجتمع دندان پزشکی تخصصی در این مجموعه ضرورتی برای ارایه خدمات دندان پزشکی به مردم به ویژه طبقه کم درآمد است، مفتخریم که مدیران دانشکده به دور از روزمرگی با جدیت هر چه تمام و با همراهی دیگر مسئولان عالی رتبه می کوشند در ۲۴ تا ۳۰ ماه آینده این پروژه ی نیمه تمام را به اتمام برسانند تا بتوانیم شاهد ارایه خدمات درمانی هر چه بهتر به مردم شریف نیشابور و شهرستان های اطراف باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار