مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در جلسه شورای معاونین:

برای بازگشایی مطلوب مدارس تلاش مضاعف می کنیم

زنجان (پانا) - جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان و سایر اعضای این شورا در محل سالن جلسات شهید تجلی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
برای بازگشایی مطلوب مدارس تلاش مضاعف می کنیم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، در این جلسه ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن تسلیت ایام، اظهار کرد: مقام عالی وزارت به پیگیری و رصد ده اصل آغاز سال تحصیلی جدید (پوشش حداکثری، ارتباط حداکثری، نظارت حداکثری و ...) اشاره کردند که واژه حداکثری در این اصول، بیانگر رو به رشد بودن توقع انجام وظایف است و ما باید در این راستا تلاش مضاعفی داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به حرکت رو به ثبات برنامه ها و قطعیت اجرایی بودن آن، افزود: امسال با وجود ویروس کرونا و غیر عادی بودن شرایط؛ ضرورت دارد با تلاش، القای امید و برنامه ریزی منسجم، شاهد دستاوردهای مثبت همچون گذشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه ضمن تاکید بر برگزاری مطلوب اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش کشور، اظهار کرد: اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش کشور ظرفیتی است جهت تعامل افکار و تشریح راهبردهای اساسی نظام آموزشی کشور که با آمادگی تمام در این اجلاس حضور خواهیم داشت.

وی با اشاره به این که در سال تحصیلی پیش رو برای بازگشایی مطلوب مدارس تلاش مضاعف می کنیم، افزود: در مواجهه با بحران ها، مسائل و مشکلات، رویکرد ما رویکرد استقبال است و منفعل بودن برای قوه محرکه دستگاه تعلیم و تربیت استان شایسته نیست.

شایان ذکر است در این جلسه گزارشی از کلاس بندی و برنامه های کارگروه های پروژه مهر توسط معاون آموزش ابتدایی ارائه شد و همچنین مطالبی در مورد طرح "کوچ" (کنترل وزن و چاقی دانش آموزان) توسط معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل بیان شد و در پایان رئیس آموزش و پرورش استثنایی به ارائه گزارش در خصوص آمادگی مدارس استثنایی جهت بازگشایی پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار