از صبح فردا آغاز می‌شود؛

برگزاری سی و چهارمین اجلاس روسا و مدیران آموزش‌وپرورش سراسر کشور

تهران (پانا) - در آستانه بازگشایی مدارس، سی‌وچهارمین اجلاس روسا و مدیران آموزش‌وپرورش سراسر کشور به مدت دو روز از صبح فردا آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۱۹۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سی و چهارمین اجلاس روسا و مدیران آموزش‌وپرورش سراسر کشور

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید سی‌وچهارمین اجلاس دو روزه روسا و مدیران آموزش‌وپرورش سراسر کشور با قرائت پیام رئیس‌جمهور به‌صورت ویدئو کنفرانس از صبح فردا 11 شهریور آغاز می‌شود.

سخنرانی رهبر معظم انقلاب که از طریق ویدئو کنفرانس انجام خواهد شد از مهم‌ترین برنامه‌های این اجلاس سراسری است که در عصر روز اول انجام می‌شود و قبل از آن وزیر آموزش‌وپرورش گزارشی از عملکرد این وزارتخانه به حضور حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای ارائه می‌کند.

این اجلاس با حضور وزیر آموزش‌وپرورش و تعدادی از معاونان و مدیران حوزه ستادی در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می‌شود و مدیران کل استان‌ها و روسا و مدیران ادارات آموزش‌وپرورش سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس در این اجلاس حضور دارند.

بیش از 750 مدیر و روسای مناطق آموزش‌وپرورش سراسر کشور با حضور در مراکز استان‌ها به همراه مدیرکل استان و با رعایت فاصله اجتماعی در این اجلاس مشارکت دارند.

تبیین سیاست‌ها و مأموریت‌های آموزش‌وپرورش در زیست‌بوم جدید، برنامه‌ها و اقدامات سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در زیست‌بوم جدید، برگزاری میزگردهای تخصصی در خصوص بازگشایی مدارس ازجمله برنامه‌های روز نخست این اجلاس سراسری خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار