رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش:

از سرگروه های آموزشی برتر استانی منطقه آب پخش تقدیر شد

آب پخش(پانا)_ رئیس اداره آموزش و پرروش منطقه آب پخش گفت گروه های آموزشی به عنوان مرجعی علمی و یاری دهنده به معلمان بیش از دو دهه است که در متن نظام تعلیم و تربیت منشا خدمات بسیاری بوده است .

کد مطلب: ۱۱۱۹۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
از سرگروه های آموزشی برتر استانی منطقه آب پخش تقدیر شد

با حضور رئیس اداره آموزش و پرروش منطقه آب پخش، معاون آموزشی اداره آموزش و پرروش منطقه آب پخش و سرگروه های آموزشی جلسه تقدیر از سرگروه های آموزشی برتر استانی منطقه آب پخش در سالن اجتماعات اداره برگزار شد.

اکرم پاپری گفت : گروه های آموزشی به عنوان مرجعی علمی و یاری دهنده به معلمان بیش از دو دهه است که در متن نظام تعلیم و تربیت منشا خدمات بسیاری بوده است .

پاپری اضافه کرد: در هر نظام آموزشی ، از میان عناصر آن معلمان به عنوان خط مقدم و عامل تحقق بخش اهداف آن نظام تلقی می شوند . معلمان می توانند با وجود کمبود امکانات و فضای آموزشی بستری مناسب و لازم را برای یادگیری و رشد فراگیران تسهیل و فراهم کنند.

پاپری خاطر نشان کرد: رسالت خطیر گروههای آموزشی بویژه در دوره متوسطه که به دلیل آماده سازی نیروی انسانی برای ورود به جامعه و بازار کار ، مسؤولیت پذیری ،‌ استقلال طلبی ، رشد شناختی و عاطفی نوجوانان و حرفه ای و نیمه حرفه ای بودن دبیران و نهادینه کردن فرهنگ توسعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

وی تصریح کرد: نقش و ارزش ویژه آموزش و پرورش و جایگاه خاص آن را در پیشبرد اهداف انسانی و رشد جامعه را به خوبی دریافته و بیشترین تلاش و کوشش خویش را در این راه صرف کرده است.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش گفت : گروه های آموزشی، آموزشی ترین بخش عرصه تعلیم و تربیت هستند و این حوزه در ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی مدارس نقش اساسی دارد .

سید مجتبی محمدی اضافه کرد: امروزه در دنیای پر رقابت وپر چالش کنونی مدارس به منظور وصول به اهداف آموزشی از فرصتها و منابع مختلف کمک می گیرند که یکی از این فرصت ها وجود گروه های آموزشی است.

محمدی تصریح کرد: اعضاء و سرگروههای آموزشی برای تأثیر و نفوذ بر عملکرد دبیران باید دارای صفات انسانی و ویژگی های شخصیتی مثبت انسان گرایانه و با قدرت مشارکت دهی و مشارکت گیری باشند تا بتوانند در درون و بیرون گروهها، روابطی سالم، مؤثر و هدفمند با با دبیران برقرار نمایند.

در پایان از همکاران سرگروه آموزشی به رسم یادبود لوح سپاس اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار