طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان خارک انجام شد

بوشهر(پانا)- روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه خارک از اجرای طرح سنجش سلامت 126 نوآموز بدو ورود به دبستان در سال تحصیلی 1400-1399 خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان  خارک  انجام شد

طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به پایه اول ابتدایی به منظور بررسی سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی، ارزیابی و معاینات نوآموزان در محل پایگاه سنجش دبستان آزادی منطقه خارک انجام شد.

رضا برمک، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه خارک بیان کرد: سنجش سلامت جسمانی، بینایی، شنوایی، ذهنی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان از اهداف اجرای این طرح است.

وی افزود: شناسایی و تشخیص به‌موقع کودکان در معرض خطر، پیشگیری از هدر رفت سرمایه‌های مادی و معنوی، ایجاد زمینه و فرصت‌های مناسب یادگیری با توجه به تفاوت‌های فردی و تحقق عدالت آموزشی از مهم‌ترین ضروریات اجرای برنامه ملی سنجش سلامت و ارزیابی تحصیلی است.

برمک پیش‌بینی اتاق انتظار برای والدین، افزایش زمان سنجش از ۱۵به ۳۰ دقیقه، افزایش ساعت کار پایگاه از چهار به پنج ساعت، الزام کادر سنجش به استفاده از ماسک و دستکش و ضدعفونی مداوم پایگاه‌ را از اقداماتی که امسال در طرح سنجش انجام شده است عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار