تلویزیون میزبان روایتی از مجاهدان این روزهای کشوردر مستند «بر بلندای سالند»

تهران (پانا) - مستند بر بلندای سالند به تهیه کنندگی امیرحسن خواجوی، نویسندگی و کارگردانی سیدمحمدهادی آقاجانی به زودی از رسانه ملی پخش خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی؛ مستند بر بلندای سالند به تهیه کنندگی امیرحسن خواجوی، نویسندگی و کارگردانی سیدمحمدهادی آقاجانی و به سفارش قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران تولید شده است.
در خلاصه این اثر آمده است: و اینک ما در دورانی قرار گرفته‌ایم که جهاد فی سبیل الله در شکلی اگر چه نه به صراحت دوران جنگ، اما با همان دشواری‌ها و شاید با ظرافت بیشتر بر دوش همه‌ی ما است. بر بلندای سالند روایت مجاهدانی است که دست یاری به سمتِ مردمانی دراز کرده اند که امام ره آنها را ذخایر انقلاب نامید و همواره با نقش مهم خود در تولید موثر بوده اند و غیرت و تعصب آن‌ها در حفظ یکپارچگی سرزمینی و دفاع از وطن مثال زدنی است.
از دیگر عوامل این اثر می‌توان به فیلمبردار: محمدرضا گلپور، مسعود اسدی؛ تدوین: حسین وهاج؛ مدیر تولید: عقیل بهرامی؛ صدابردار:مهدی حسین زاده؛ مدیر روابط عمومی: سیدمحمدصادق سیادت؛ طراح پوستر: ویدا سبزعلی؛ عکاس: علی دولت آبادی؛ پشتیبانی: محمدرضا حمدی مرویلی و امور اداری:مسعود ابراهیمی اشاره کرد.
بر بلندای سالند به زودی از شبکه های مختلف رسانه ملی پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار